Wednesday, February 27, 2013

Seks Seks Seks ... PAS/PKR tak ada salahlaku lain ke?

Akhir-akhir ini, pihak pembangkang cuba menutup salahlaku moral pemimpin tertinggi mereka dengan menuduh blogger pro UMNO suka sangat bermain isu seks.

Cara mereka timbulkan itu ada kesan kerana di bawah tu ramai orang awam fed-up dari mendengar isu seks. Memang patut kalau hanya isu seks dimainkan hingga isu lebih penting diketepikan.

Masaalahnya dalam kita meluat dengar isu seks ini, jangan lupa ye, ia membayangkan moral pelakunya dan bukan penyebar yang mahu rakyat tahu nilai moral wakil rakyat mereka.

Pakatan Rakyat pun perlu berterus terang. Bukankah mereka, khususnya Lim Guan Eng yang hebat dahulu membesar-besarkan isu Tan Sri Rahim Tambi Chik tetapi akhirnya dia tidak dapat buktikan dan masuk penjara.

Mereka berhujah demikian kerana mahu tutup kes-kes seks yang melibatkan pemimpin dan wakil rakyat mereka yang begitu banyak. Begitu banyak hingga songkok dan kopiah serta serban yg mereka pakai tidak menjamin kebersihan mereka dari perbuatan moral rendah.

Mereka hanya sedap menuduh dan memfitnah pemimpin dan akil rakyat BN tapi sendiri lebih kurang serupa. Lebih teruknya mereka tak ngaku dan cuba tutup.

Kalau BN, dah kena berhenti, tapi mereka masih nak jadi Perdana Menteri. Mereka juga tak malu membela Anwar yang dibuang UMNO kerana kesalahan moral.

Terlupa nak beritahu, akhir-akhir ni, ramai pendedahan baru. Cucu Tok Selampit dedahkan ADUN PAS Tanjung Dawai merangkap exco Belia dan Sukan Kedah, Hamdan Mohamed Khalib.

Asyik hentam UMNO, rupanya sendiri kaki betina.

Skrewkuat pula mendedahkan ADUN PAS ditangkap khalwat dalam Pajero. Gadis tu berasal dari Kg Geris di kawasan Dabong Kelantan dan kini diam di Gua Musang. Adakah ADUNnya ADUN Dabong, Arif Billah Ibrahim?

Pasal kataya, dah ada video keluar bertajuk JALAN DABONG YB KHALWAT. Tengok gambar siap berkopiah. Masa pam basikal pakai tak kopiah?

Dah tersebut CD, Skrewkuat beritahu ada VCD Ombak Rindu versi baru dah sedia. Tak tahu lagi akan tersebar di Pasir Mas atau Johor.

Harakah patut hentikan iklan ubat kuat. Satu-satu wakil rakyat dan pemimin mereka kecundang kerana seks. Kah Kah kah ... He he he ...

Cilok dari: unspinner blog


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC