Thursday, March 21, 2013

HOT - DALAM KELAM KABUT VIDEO ABG NON DGN MAHASISWA SABAH, VCD NURUL IZZAH PULAK JADI SEBARAN!!!

Halamak ai!!! Ini sapa punya kerja la ni ye. Baru je orang teruja dengan pendedahan video Raja Goyang yang kononnya melibatkan Si Ketua Penipu tu.

Dah timbul pulak cerita pasal VCD Si Nurul Izzah ni. Apa cerita ni? Si Nurul Izzah tu pun ada jugak ke video sisi gelap dia yang tak dilaporkan oleh orang lain?

Dengar kata, individu dalam video ni memang Si Nurul Izzah tu sendiri. Siap ada bunyi dan 'sound effect' semua lengkap. Tak de cacat cela. Siap berwarna bagai.

Kalau tanya pada Si Nurul Izzah tu pun, mungkin dia sendiri akan mengakui yang individu dalam video tu adalah dia dan bukannya orang lain.

Suara pun suara dia. Rupa jangan cakap la. Memang dia la. Tak de orang lain dah. Lagi pun, mana ada orang lain yang lantang bercakap macam Si Nurul Izzah tu.

Tapi, jangan salah sangka beb. Video Si Nurul Izzah ni tak sama dengan video Papa dia yang hebat sangat tu. Video dia lain sikit.

Video yang SH dapat ni adalah video ulasan mengenai isu Kebebasan Beragama dikalangan umat Islam yang pernah dicetuskan oleh Si Nurul Izzah tu dulu.

Video ulasan ni adalah sebagai bahan pencerahan terhadap kemungkinan yang bakal berlaku sekiranya puak - puak Pakatan Haramjadah tu berjaya merampas Putrajaya kelak.

Biarpun perkara ini tidak termaktub dalam manifesto diorang, tapi pada agenda utamanya, ia merupakan salah satu daripada perjuangan mereka.

Tujuan puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak merampas Putrajaya adalah untuk menjadikan Malaysia ni sebagai sebuah negara Liberal dimana semuanya bebas belaka.

Rakyat diberi hak untuk tukar agama macam tukar baju termasuk la agama Islam. Nak amalkan LGBT pun tak pe. Itu Hak Kebebasan Manusia kata mereka.

Kalau ada orang yang nak menyatakan ekspresi dia secara umum, dia boleh buat terang - terangan tanpa ada sebarang sekatan. Nak berbogel ke, nak apa ke, itu hak dia.

Semua ini memang ada dalam agenda dasar perjuangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu.

Nafi la kot celah mana pun, benda tu la yang diorang sering laung - laungkan.

Jadi, tak payah la diorang nak selindung - selindung. Rakyat semua dah tau!!! -

Di cedok dari: semuthitam80.blogspot.com


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC