Sunday, January 31, 2010

BLOG PEMBINA HARAPAN BANGSA MELAYU

Alhamdulillah.. Syukur ke hadrat Allah S.W.T dengan hidayah Nya saya terpanggil untuk membina sebuah blog..

Saya rasa terpanggil untuk membina blog ini, bukanlah untuk mempromosikan diri saya.. Saya merasakan bahawa Bangsa Melayu iaitu Bangsa saya sendiri harus mempunyai matlamat dan hala tuju bagi memastikan Bangsa Keramat saya ini tidak terus tersesat dan menyimpang dari landasan yang telah digariskan oleh Agama Islam itu sendiri..

Bangsa yang sepatutnya memerintah Malaysia, Bangsa yang sepatutnya memimpin Rakyat jelata, Bangsa yang sepatutnya menjadi tunjang kekuatan Negara ini..

Harapan saya dengan adanya Blog ini dapatlah sama-sama kita memperjuangkan nasib Bangsa yang sepatutnya gah dimata dunia..

Salam 1 Malaysia..

RAKYAT DIDAHULUKAN, PENCAPAIAN DIUTAMAKAN..

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC