Wednesday, April 11, 2012

FAKTA NIZAR LAMBAI PEMBOHONG. WATAK UTAMA BERUK DI SIDANG DUN PERAK.

Nizar berbohong: kononnya tidak mendapat peluang yg cukup utk berbahas mengenai Pasir Panjang dan soalan2 nya tdk dijawab.
Faktanya: tidak ada satu soalan lisan atau soalan bertulis sejak beliau menjadi wakil rakyat mengenai Pasir Panjang. Malah dalam masa perbahasanpun tidak ada satu soalanpun dibawa mengenai Pasir Panjang.

Yg dia bahas adalah maki hamun orang da berceramah spt dia selalu buat di pentas-pentas ceramah. Dia kata tak ada masa. Tipu!!!. Dia diberi peluang berbahas secukupnya sbg ketua pembangkang.

Ngeh pula walaupun dapat masa kurang drp Nizar, tetap bawa masalah kwsnnya. Nizar kata waktu zaman PR, DS Tajol diberi masa sampai 2jam setengah.

Tipu!!! Lepas tu dia kata masalah dikawasannya sudah diselesaikan dgn efisyen melalui pejabat wakil rakyatnya. Tipu!!!. Ramai orang marah. Sebenarnya dia tak peduli masalah rakyat yg diwakilinya.

Inikah seorang wakil rakyat yang kita mahu menjadi wakil kepada kita pabila ruang dan peluang yang di beri di dalam sidang bukan digunakan untuk mengatasi masalah rakyat. Mahukah kita mengundi pemimpin begini bila ucapan yang di suarakan di dalam sidang penuh dengan caci maki dan kata nista sahaja.

Sedarlah Nizar lambai, jawatan anda bukan untuk lesen anda caci maki orang, suarakan masalah rakyat dan selesaikan kekusutan rakyat segera.

TC: Rakyat Pasir Panjang harus ubah ke BN, Rakyat Bukit Gantang harus ubah ke BN, Rakyat harus tolak Nizar Jamaluddin walau di mana dia bertanding.

ADUN / MP bekerja untuk rakyat... Ingat...

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC