Friday, November 15, 2013

Hot!! Shhh, Jangan Kasitau Sama Melayu Maa - GIANT Hypermarket.



Sebarkan Bagi Semua Orang Tahu!!!

Seorang pelanggan yang telah ditenangkan oleh pengurus cina pasaraya Giant dimana pasaraya ini sememangnya kita ketahui bukan milik Melayu telah mengadakan penipuan. Kimball Tomato Pure yang diletakkan harga pada asalnya adalah RM3.00 tetapi apabila sistem komputer pembayaran menunjukkan harga RM3.79.

Maka jika sahih dan benarlah seperti gambar yang diambil dari pages fb boikotbarangancinadapini, kita sebagai pelanggan jangan bagi muka lagi.

Perkara sebegini sepatutnya dibawa kepada Tribunal For Consumer Claims Malaysia kerana di jabatan itu akan menyediakan peguam khas percuma untuk menuntut ganti rugi. Jika anda pergi ke jabatan Tribunal ini, keuntungan anda yang akan dapat akan lebih berlipat ganda, dan seterusnya pasaraya Giant bukan milik Melayu ini akan dapat dijatuhkan dengan lebih mudah kerana berita ini akan disiarkan ke dalam berita. 

Mengapa perlu bersusah payah untuk membuat aduan kepada pengurusan Giant itu? Ambil sahaja gambar yang berkaitan bersama resit dan kaut sahaja keuntungan melalui jabatan yang telah kerajaan sediakan. Bila lagi kita mau ajar cauvinis2 ni?

Alamat Jabatan Tribunal:

Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia,
Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan, Aras 5, Podium 2, No. 13, Persiaran Perdana,Presint 2, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62623 Putrajaya.


Toll Free : 1-800-88-9811
Telephone No. : 03-8882 5822


- Sumber flyingkick blogspot

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC