Thursday, February 4, 2010

"CAN I FUCK YOU TODAY?" mampuih la aku


Perbicaraan hari pertama kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim, 63, semalam mendedahkan bahawa Mohd. Saiful Bukhari Azlan, 25, berhenti kerja kerana tidak mahu diliwat lagi oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Sebagai sukarelawan sekitar 1 Mac 2008 dengan tugas antaranya mengatur jadual ceramah pilihan raya sebelum dilantik pembantu peribadi pada akhir April.

Dibayar gaji RM1,000 dan elaun AS$1,000 (RM3,400) serta 10,000 dolar Hong Kong (RM4,300) bergantung kepada perjalanan ke luar negara.

Pada hari kejadian: 26 Jun 2008 antara pukul 3.01 petang dan 4.30 petang di Unit 11-5-1, Kondominium Desa Damansara, No. 99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, Kuala Lumpur.




Saiful: Saya lalu pos pengawal, saya berhenti dan tidak beritahu nak ke mana tapi cuma katakan 'Mokhtar'. Saya telah pergi beberapa kali ke sana dan saya hanya perlu kata demikian.

Yusof: Kemudian?

Saiful: Saya letak kereta di tempat pelawat di B4 dan terus masuk lif ke tingkat atas sebelum terserempak dengan seorang lelaki tapi tidak berapa cam lelaki itu. Saya kemudian naik ke unit 11-5-1.

Yusof: Apa yang kamu nampak?

Saiful: Saya melihat Anwar duduk di meja makan. Saya masuk dan duduk di hadapannya sebelum serahkan dokumen.

Yusof: Kemudian?

Saiful: Kami bincang tentang jadual kerja tapi tak lama selepas itu Anwar tanya satu soalan dalam Bahasa Inggeris: "Can I **** you today?"

Yusof: Apa reaksi kamu?

Saiful: Saya marah dan takut, saya menolak pelawaan Anwar dan saya kata tidak mahu.

Yusof: Apa Anwar kata?

Saiful: Dia dengan nada marah berkata: "Why?" Saya kata perkara sama, saya tak sanggup melakukan tapi dia marah lagi. Saya yang takut kemudian diarahkan masuk ke bilik tidur utama.

Saya mengikut permintaan Anwar masuk ke bilik tidur. Anwar pergi ke hujung bilik dan tutup langsir sebelum datang balik untuk tutup lampu bilik.


TC berdoa agar kebenaran dapat dibuktikan dan yang salah pastinya akan dikenakan tindakan undang-undang.. Semoga 17 hari mendatang bersempena dengan hari perbicaraan ini beroleh kemenangan bagi insan yang yang bernama SAIFUL BUKHARI AZLAN...

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC