Friday, March 18, 2011

NIZAR MEROYAN LAGI DI PERAK DAN MENIPU.. CEIT..


Pembangkang bohong sidang DUN dikawal ketat: Zambry


Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir, hari ini berkata pakatan pembangkang berbohong apabila mendakwa persidangan Dewan Undangan Negeri Perak masih dikawal ketat oleh polis.

Katanya, persidangan yang berlangsung November lalu menjadi bukti bagaimanana ia berjalan dengan lancar dengan kehadiran Ahli Dewan daripada pembangkang yang turut sama bermesyuarat selama empat hari.

"Tak perlulah berbohong untuk cari alasan tak mahu hadir," katanya kepada pemberita di sini bagi mengulas kenyataan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pasir Panjang daripada PAS, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, semalam meminta Menteri Dalam Negeri memberi jaminan persidangan DUN Perak yang dijadualkan bulan depan bebas daripada kawalan polis.

Mohammad Nizar dilaporkan berkata, jaminan itu diminta kerana setiap kali berlangsungnya persidangan Dewan itu, pasukan polis dikerah untuk mengadakan kawalan ketat.

Zambry berkata, persidangan yang berlangsung sebelum ini jelas berjalan dengan baik dan tiada polis yang berkumpul di kawasan sekitar dewan seperti yang didakwa. - BERNAMA

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC