Wednesday, January 18, 2012

AHMAD MASLAN KELUAR STATEMENT PASAL BLOGGERS LAGI

Datuk Ahmad Maslan bersuara lagi. Kali ini di dalm FB pulak. TC petik petikan beliau seperti berikut:


18 Januari 2012 : Ada satu fb membuat fitnah bahawa saya anggap bloggers sokong UMNO & BN sbg sampah..Seumur hidup saya sudah 46 tahun, tidak pernah walau sekali menggelar, menuduh, menyebut orang atau pihak lain sebagai sampah, lebih2 lagi jika mereka itu membantu UMNO & BN..

Saya tidaklah sebodoh itu & saya kira ini adalah cubaan utk mencemar usaha berterusan kita sebagai satu pasukan bagi menggagalkan pihak pembangkang menawan Putrajaya..

Kenyataan saya baru2 ini yg menyebut bahawa negara ini akan hancur jika pembangkang memerintah Malaysia, tentunya menambah usaha mereka menyerang saya..Kita berjuang sebagai anak jantan yg berani mendepani lawan..Kita berjuang atas landasan kebenaran..Untuk agama bangsa & tanahair..

Cabaran remeh fb ini hanya seperti batu kecil di atas lebuhraya yg nak berniat menghalang kemaraan sepasukan kereta kebal yg sedang menyambut semboyan perang..Tkasih

TC: oklah datuk.. Apapun, tengok2 lah kami bloggers jalanan ini sama. Tiada tempat mengadu, tiada tempat berlindung dan sama sekali hanya berjuang demi parti sahaja..

Kami sayang UMNO, Hidup MELAYU...

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC