Sunday, January 15, 2012

ANWAR VS CALIGULA (Maharaja Rome)

Sejarah bakal Perdana Menteri ke-7 Malaysia menyamai sejarah kenaikan Maharaja Rome-CALIGULA. Siapakah CALIGULA dlm sejarah Empayar Rome? Apa persamaan KAREKTOR antara ke-2 tokoh ini? Apa activiti kesukaan Caligula-Anwar ini?

Dulu aku begitu jijik bila tengok dan baca sejarah Caligula. Namun hari ini aku dah faham kenapa Allah melihatkan sejarah ni balik kepada kita. Supaya kita TIDAK LUPA bagaimana runtuhnya sesebuah empayar bila di puncak kuasa.

Sekiranya detik kejatuhan Empayar Rome di sebabkan CALIGULA kerana KAREKTOR ACTIVITYNYA, Kebangkitan Melayu-Islam di Nusantara juga bakal tersungkur kerana Anwar dan KEREKTOR ACTIVITINYA. Sekali lagi sejarah ini AKAN MELALUI dan MELINTASI kita.

Sejarah ini LEBIH KEPADA MUSIBAH yg bakal melanda. Hanya yg mengamati menggunakan mata hati dan metafsir sesuatu analogi melalui TAFSIRAN TERSIRAT dari KEJADIAN TERSURAT sahaja dapat membaca gerak geri tersebut. Bila mahkamah mengesahkan dan melepaskan Anwar dari tuduhan LIWAT PAKSA(377B) atas alasan KEJADIAN LIWAT ITU BERLAKU KERANA SUKA SAMA SUKA(377A) , aNWAR SECARA TAK LANGSUNG TELAH JUGA MEMBERI KEMENANGAN KPD GERAKAN LGBT.

Aktiviti Gay-Lesbian kini akan lebih tunjuk taring dan mereka pasti menggunakan alasan penghakiman Anwar utk bela-diri. Bagi Anwar pula sekarang adalah masa untuk balas budi dan fullfil pula kehendak Kaum Nabi luth yg di laknat ini. Inilah yg di katakan sbg MUSIBAH. Kerektor Anwar 100% menyamai CALIGULA. Ko org tak penah dengarkan siapa CALIGULA? Ni aku bagi tahu. Search. Ada video. Tengok video tu. selamat menonton.

Ya Allah TUHAN YG MEMILIKI SEGALA KEKUASAAN.....JAUHKAN MUSIBAH INI DR KEHIDUPAN DAN ADAT RESAM SERTA PANTANG LARANG KAMI. JANGANLAH BARANG DI IZINKAN MUSIBAH INI MEREMPUH SYARIAT DAN ADAT YG KAMI JUNJUNG SELAMA INI..

TC: Betul punya marah MAMLUK QALAWUN FB dengan Anwar dalam post dia.. Ish Ish Ish...

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC