Monday, January 24, 2011

BANGSAT PUNYA KAPIR LAKNAT TIAN BABI.. AGAMA DISENDAKAN..


LABIS 23 Jan. - Pas terus memberi laluan kepada pentas-pentas ceramahnya untuk membenarkan rakan sekutunya yang bukan Islam mempersenda amalan umat Islam termasuk membaca ayat al-Quran secara salah dalam bahasa Arab dan melafazkan salam 'Assalamualaikum' dalam ucapan.

Ia dipercayai ada kaitan dengan usaha Pas untuk menunjukkan kepada umum kononnya sekutu politiknya yang bukan Islam kini lebih mendalami Islam.

Terbaru, di atas pentas ceramah kempen Pas di Taman Gunung Emas di sini malam tadi, Pas seolah-olah tidak kisah dan membiarkan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua memberi salam 'Assalamualaikum' ketika berceramah.

Ketika itu tiada seorang pun barisan pimpinan Pas yang berada di atas dan bawah pentas termasuk Ketua Penerangan Pas, Idris Ahmad yang bertindak menegur perbuatan Tian Chua itu.

Sebaliknya, pemimpin PKR itu sekali lagi dibiarkan mengucapkan 'Assalamualaikum' ketika mengakhiri ucapannya.

Walaupun perkataan Assalamualaikum itu bermaksud 'sejahtera ke atas kamu' tetapi ia adalah amalan orang Islam untuk memohon kepada Allah supaya melimpahkan sejahtera kepada umat Islam lain yang diucapkan salam itu.


ORANG PAS ISLAM DAN PKR ISLAM YANG KONONNYA MEMPERJUANGKAN ISLAM, HANG PA BUAT APA.. MANGKUK.........

1 comments:

  1. hahah ko men citer jer.. ko bawak lah dalil dari mana-mana fatwa dunia bahawa apa depa buat nih salah dari segi hukum agama... kahkahkah ko g tanya bapak ko CSL kaki video blue tu nape kutuk hukum pergaulan antara laki pompuan.. bodo ko ni kan... kahkahkah

    nih kuar tak komen nih?

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC