Friday, January 13, 2012

SEKUPANGDUAS KESORANGAN.. PEMIMPIN TAKDE TELOR..

Bahan bukti telah di keluarkan. Cabaran Ko Meng untuk mengadu ke SPRM telah di buat. Surat saman 10 juta telah di terima. Yang menjadi musykil nya mana pergi pemimpin2 yang hendak menegakkan nahi mungkar.

Baik pemimpin UMNO, mahupun pemimpin Pas yang berkobar2 berceramah di pentas2 utama, satu batang hidung pun tak nampak. Sedih mengenangkan Sekupangduas terkontang-kontang keseorangan menangkis segala-gala cabaran yang mendatang. TC salute pada beliau yang berani membongkarkan isu ini. Tapi kerisauan TC bermula, sehingga hari ini tiada siapa yang ke hadapan bersama beliau.

Mana perginya pemimpin-pemimpin semua. Mana perginya suara-suara keras di pentas2 ceramah yang berkobar2 ingin membasmi apa jua bentuk bathil. Mana perginya pejuang2 bangsa yang melaungkan amal makruf nahi mungkar. Takkan biarkan sekupangduas bermatian-matian seorang diri menangani cabaran ini.

Pejuang keramat pun akan layu jika di biarkan kesorangan. Pejuang kebal pun akan di tusuk jika peluru yg di tangkis kesorangan oleh musuh2 hebat.

Bangkit lah, Sedar lah, Berjuang lah.. Pemimpin-pemimpin bangsa, Ngo-Ngo, Badan-badan yang sewaktu dengannya. Bantulah sekupangduas dalam merealisasikan amal makruf nahi mungkar.

TC: Mana telor kome semua...

3 comments:

  1. @tc...ni gua nak bagi tau...kalau dlm hal yg tak memberi keuntungan secara zahir kpd kerajaan...keraJaan tak akan support punya lah...gua heran jgak ngan Skupang ni...kesian pu ada...tu laa...sokong BN lagi
    by anakkedah.com

    ReplyDelete
  2. PAS aku tak pelik sebab dorang memang alas kaki DAP..tapi puak UMNO tu yang aku pelik. Benda ni boleh jadi peluru untuk dorang tapi dibuang macam tu je.

    balik balik UMNO juga yang kena tuduh macam macam.Bodoh gak puak UMNO ni kadang kadang.peluang ada taknak guna.

    agaknya sebab sekupangdua tak ada projek nak kasi, tak mendatangkan duit so dorang malas nak tolong.

    ReplyDelete
  3. Terima Kasih sahabat, harap dapat bersama bagi menegakan keadilan dan membongkar kebenaran, teman merasai kehadiran kalian, insyallah Lawan tetap lawan

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC