Sunday, November 17, 2013

HOT - Payudara Pelakon Nabila Di Pertikai..




payudara-nabila






Pelakon Nabila Huda dilihat sebagai ikon fesyen tempatan apabila selalu tampil dengan gaya urban dan kena dengan peredaran zaman sekarang, namun tak semua yang gemar cara dia berpakaian kerana ada yang menganggap ianya terlalu seksi dan tidak sopan.

Malah, baru-baru ini sekeping foto seksi yang mendedahkan sebahagian payudaranya di dalam laman Instgram telah dikritik oleh ramai pengikutnya di laman sosial tersebut.

Tidak silap , foto itu merupakan gambar ketika dia menjalani penggambaran filem Saloma yang mana dia turut memegang watak sebagai biduanita itu. Jadi baju yang dipakai adalah baju ketika era itu yang warna temanya juga nampak klasik.

Ramai pengikut di laman Instagram itu tidak setuju dan menegur cara berpakain Nabila dan dianggap seperti pakaian akhir zaman dan tak kurang juga yang menyebut hukumnya dalam Islam dan sebagainya, menurut sumber airkosong.com.

Namun, tidak semua yang mengkritiknya itu,malah ramai juga yang memuji kecantikan Nabila dalam foto tersebut apabila nampak klasik dan cantik. Malah ada juga beritahu gayanya tak ubah seperti Saloma sebenar.

Sumber mymassa blogspot



3 comments:

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC