Thursday, November 14, 2013

PANAZZ.. Blogger Taipingcentral Pro BN Di Tembak

Di khabar blogger yg kononnya tersohor telah hilang hampir 5 bulan lamanya dalam arena penglibatan alam maya.. Di jejaki, di ikuti dan di searching2 tiada siapapun hang mengetahui kemana hilangnya blogger pro BN ini..

Hehehehee, ACAH je beb.. Firstly TC ingin memohon sejuta kemaafan diaras penyepian dalam arena blog dalam tempoh 5 bulan kebelakangan ini. Banyak faktor yg menyebabkan TC menghadapi kekangan masa, pencarian rezeki dan penglibatab politik semasa pemilihan baru2 ini.

Tak sempat langsung nak habaq kat hangpa bro nak menjengah blog2 rakan malah blog sendiri pun diusik. Apapun sekarang hmmmmmmmm adalah masa yang amat sesuai.

Muahahahaha, macam biasa lah. Blog TC akan terus membongkarkan isu2 panas juak2 pakatan haram yg sekarang ini makin melampau2 perangai korang ye. Siap korang nanti..

Nantikan esok pagi bermulah episod pertama dari blog TC.

Sekian.

p/s: takde nak tembak2 nye bro, gambor atas tu secara kebetulan kot.. Ekekekekekeke..

4 comments:

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC