Friday, January 21, 2011

FIRST LADY BUKA MULUT... JAGA HANG PA SEMUA....


"Biarkan saja. Saya hanya lakukan ini sebagai isteri seorang pemimpin. Ia adalah tugas dan tanggungjawab saya untuk membantu setakat yang saya mampu, terutama yang berhubung usaha untuk memperkasakan wanita dan isu-isu kanak-kanak. Saya tidak terbabit dalam politik, saya tidak terbabit dengan polisi kerajaan - yang telah dijalankan oleh Perdana Menteri, Timbalan Perdana Menteri dan Kabinet. Kita hanya membantu dari segi masa dan usaha dan (demi) kepentingan kanak-kanak dan mereka yang kurang bernasib baik, jadi apa masalahnya."


RILEKS JE BIG MAMA NIHH...

1 comments:

  1. hehehe itu belum dia bukak rahsia tentang sijubri yang tengah mengelabah la ni sebab lama tak pekena... hehehe pasword mokhtar! CAN i #@%$ u hehehe

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC