Friday, February 18, 2011

CERAMAH MELONDEHKAN ANUWAR AL JUBURI DI BT GAJAH PERAK 20 2 2011.. SAKSIKAN..

Benarkah Anwar dan Azmin berkongsi isteri ?

Bayi siapakah yang Anwar mandikan ?

Benarkah Afifa anak Anwar Ibrahim ?

Benarkah Anwar dan Azmin pasangan gay ?

Shamsidar dan Anwar berasmara dalam kereta ?

Shamsidar keluar Tivolli Villa dalam keadaan longlai ?

Anwar tutuh perempuan bulan puasa ?

Nurul Izzah terserempak Anwar sedang meliwat dalam bilik bacaan ?

Anwar hantar 50 orang polis untuk serbu dan tangkap saya ?

Mereka bahagi-bahagikan saham seperti bahagi kacang goreng ?

Azmin tawarkan wang berjuta kepada saya ?

Saya yang bawa Saiful bekerja dengan Anwar ?

Saiful mengadu kepada saya dia diliwat ?

Orang-orang Umno jumpa Anwar di tengah malam ?

Siapakah dia 31 orang Ahli Parlimen BN yang nak lompat parti ?

Kenapa saya tinggalkan PKR ?

Azmin panggil orang-orang india paria ?

Pemilihan PKR penuh dengan penipuan ?

Dan macam-macam lagi....

Nantikan kemunculan tiga jam Umi Hafilda, Rahimi Osman dan N Gobalakrishnan bersama-sama anda di Perak hujung minggu ini.


Tarikh : 20.Feb.2008 (ahad)

Tempat: Arena Square, Batu Gajah Perak

Masa : 9 malam


Anda akan dengar perkara yang tidak pernah anda dengar selama ini.

Anda semua akan tahu siapa dia Anwar dan Azmin.

SUMBER: rbf online



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC