Friday, February 3, 2012

BILA RAKYAT MULA BERBICARA SOAL POLITIK MASA KINI

Bakal PM idola Nik Aziz dan puak-puak PAS, buruk kelaku dan buruk bahasa

Seorang yang bernama Anwar Ibrahim yang akan dinobatkan sebagai PM jika puak pakatan pembangkang berjaya mengambil alih kuasa dan sekali gus akan bertahta di Putrajaya. Kita berbicara bukan kerana buruk rupa yang telah dimamah usia, kerana rupa paras adalah kejadian yang telah ditentukan Allah tapi buruk perangai bukan dijadikan kepada sesaorang itu..melainkan orang itu sendiri yang menentukan perangainya sedemikian rupa. Sepatutnya SI Anwar Ibrahim ini sudah mula berubah dari perangai buruk kepada yang lebih elok, namun semankin tua semankin buruk perangai dan tingkah lakunya. Ada asas saya berkata demikian.

Berbalik pula kita kepada Pas dan penjuangan nya. Kalau dulu ramai yang respek dengan pemimpin dan tok guru mereka, yang mereka nobatkan sebagai ulama' tapi kini sudah semakin lupus hakisan kepercayaan rakyat terhadap hala tuju dan perjuangan baru dari kepimpinan Pas ini. Pucuk pimpinan Pas dan puak-puaknya di ibaratakan macam lalat hijau @ langau yang suka menghurung kepada benda yang busuk lagi yang tak elok. Segala yang buruk Pas akan jadi 'langau atau lalat hijau' menghurungnya saban waktu...urghekkk..loya lah tekak kaku nih..

Kepada Si Nuar ini betapa dan terdesaknya dia, membalas komen orang dengan cacian dan makian.. samalah juga dengan puak-puak PAS yang berhujah dengan makian dan cacian, kita perhatikan bagaimana Si Nuar ini memaki hamun kepada Mufti Perak Tan Seri Harussani Zakaria dan ustaz Fathul Bari Mat Jahya. Lengkap didalam link ini beserta video... ada lagikah penafian dari puak-puak HamPAS dan PR ini.. http://www.anwaraidc.com/?p=21533

by;
Mohd Noor FB...

TC: Rakyat sekarang sudah mula bukak mata akan kejinya politik kotor Pakatan Rakyat..

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC