Tuesday, May 11, 2010

SYABAS UMNO.. SELAMAT HARI UMNO KE 64..

UMNO ditubuhkan pada 11 Mei 1946 dan merupakan parti tunjang yang menperjuangkan kemerdekaan negara ini.. Sebagai parti politik yang memiliki kuasa yang paling lama dalam dunia, rakyat dan ahli UMNO mengharapkan UMNO mampu bertindak lebih dari apa yang dilakukan sekarang untuk menjamin kesejahteraan rakyat..

Menurut YAB PM berkata, Malaysia berjaya disebabkan dasar yang didokong oleh UMNO dan Barisan Nasional yang telah menyebabkan tranformasi yang besar kepada negara Malaysia.

Bagi TC, UMNO masih tetap relevan pada hari ini walaupun keadaan politik dan keinginan rakyat telah berubah sejak PRU yang lalu. Sekarang tiba masanya UMNO perlu berubah menjadi pertubuhan yang benar2 memperjuangkan nasib rakyat tak kira agama dan kaum..

Bak kata Dato Seri Khir Toyo, UMNO seharusnya sudah bergerak kearah bukan hanya menjadi parti politik semata-mata, tetapi menjadi parti yang benar2 diperlukan rakyat. Selama lebih 60 tahun UMNO memimpin, sudah tiba masa parti tertua di Malaysia ini merakyatkan UMNO, selain membawa ahli2nya ke satu tahap yang baru dan kekal relevan mengikut peredaran zaman..

Syabas TC ucapkan, semoga UMNO terus memartabatkan Bangsa Malaysia dan Umat Melayu..

TC: UMNO akan terus relevan dan bergerak dengan penglibatan golongan berpengalaman dan baru sebagai kunci kematangan..

HIDUP UMNO.. HIDUP UMNO..



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC