Sunday, February 7, 2010

AIYOO NYONYA DAPIG SUDAH LAMA HIDUP KAA...

video

TEMPAT : TEKSI STAND BANDAR TAIPING
MASA : 4.30 PETANG
JUMLAH HADIR : SEKITAR 50 ORANG JER..

TC mengambil kesempatan cuti hujung minggu untuk berjalan2 kat bandar Taiping. Tengok gelagat orang ramai syok jugak sambil release tennsion kerja seharian. Tapi hari ni pelik sikit, ramai plak orang kat bandar ni. Laa sekali Nizar dan konco2nya buat roadshow rupanya. Abis disekatnya jalan raya nak bagi puak2 depa ni lalu...

TC tunggu, mesti punyalah ni nak buat ceramah haram lee ni. Tuu dia, kat taxi stand rupanya. Nak pi ke tak mau, hati kecil bertanya sambil memegang dagu ni. Ahhh boleh la, ada janggut sikit nih (lupa nak cukur pagi td). Mula2 takpa la, ceramah kononnya kalau mahkamah umum dia MB, dia akan bubarkan DUN. Diapi-apikan orang ramai (ramai tak le jugak, tu pun bawak penyokong naik bas mari sini) ntah mana2 orang pun tak tau lee. Katanya UMNO parti perampas, parti racist, parti korup ( kepala bapak hang, suka2 je buat ayat macam tu)...

Abis jer ceramah, dilepaskan belon hitam tanda kebebasan kononnyer (piiraaah). Masa ni TC dengar ada satu nyonya tua dah nak mampuih menjerit2 UMNO mati, UMNO Mampuih (barua punya nyonya dapig tua). Hang dah tua nak mampos hang tak tau. Penyokong yang rata2 melayu menghoreykan dia. Depa tak tau yang nyonya ni nak api-apikan melayu dan laga2kan orang Islam, punyalah bodoh depa neh..

TC tengok orang2 Taiping mencebik bibir, menjuih bibir tanda tak berapa berkenan dengan depa ni. Ye lah orang2 Taiping ni sukakan keharmonian sejagat sesuai dengan slogan Bandar Kedamaian. Yang depa ni tak reti bahasa menghuru-harakan bandar Taiping. Cehh bikin kacau saja, terdengar TC ungkapan dari seorang Cina Taiping ni...

Setakat ni je buat masa sekarang, TC akan terus melaporkan dari masa kesemasa nanti. OK, lepas ni nak Rumah Kebajikan jap. Kot2 ada laporan penghuni cina tua yang lari pakai baju T-Shirt buruk, seluaq pendek dengan selipar jepun yang tapak dia dah haus. Dah le makan kerajaan tanggung, lagi mau kecoh2.. Aparaaaaaa........

1 comments:

  1. BIBIT-BIBIT PERPECAHAN DAN KERUNTUHAN PR TELAH BERLAKU SATU PERSATU..

    JIKA SI NUAR SANGKUT DIDALAM KES SODOMI II..PR KEHILANGAN KETUA IBARAT KEHILANGAN NAHODA KAPAL..KAPALNYA AKAN HANYUT TANPA HALUAN..

    IBARAT ANAK AYAM KEHILANGAN IBU..

    ITULAH HUKUMAN KEPADA MEREKA JUGA KEPADA HAMPAS KERANA TERLALU BONGKAK

    OH YE..HEHEHE..MEREKA TU NAK MELEPASKAN TENSION AJE TU..MAKLUM MEREKA DAH TAHU MEREKA AKAN REBAH..

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC