Sunday, February 7, 2010

APA YANG DIJUANGKAN MAKCIK WOI.. jaga ler cucu kt rumah tuuu


video

Sedang dok berlegar-legar di bandar Taiping, TC terserempak dengan makcik sorang neh.. Cukup bersemangat mengedarkan risalah-risalah diletakkan di atas2 motor. TC teruja apa yang dijuangkan makcik ni.

Tengok punya tengok, laaa edar risalah politik rupanya. Allah Hu Akbar. Makcik-makcik, kan lebih elok makcik edarkan risalah2 yang berunsurkan agama. Tua tua macam ni tak payah le buat keja-keja macam ni. Menambahkan dosa je, sekurang2nyer dapat gak pahala kalau beribadah edar risalah agama makcik woi. Ditambah pulak lilitan kepala BUBAR DUN, menampakkan kedangkalan makcik dalam bidang perundangan..

Kan lebih elok kalau makcik jaga cucu ka, tuuu laki kat rumah dah makan ke belum tu.. Aduhai, TC merasakan makcik memperjuangkan satu tindakan yang sia2 laa. Perjuangkan kedudukan Nizar dan buka juangkan kedudukan rakyat. Makcik-makcik, buta ka atau juling neh..

TC tak salahkan makcik, mungkin makcik tak diuar-uarkan akan berita yang sebenar.. TC mendoakan makcik mendapat petunjuk dari Allah supaya terus tidak tersesat.....

1 comments:

  1. salam tuan,
    Ranking dunia blog ini sudah mencecah 16 juta. tapi masalah nak loading lamabat...boleh buang apa-apa yang kurang penting..

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC