Wednesday, February 27, 2013

SKANDAL SEKS PEMIMPIN PKR KEDAH SEMAKIN BERLELUASA

 "Dia habaq (beritahu) kat saya tak tunjuk kat sapa-sapa…esok tu kawan saya telepon mai habaq gambaq saya dok ada dalam handphone member dia. Saya penah bagi dia (Abg S) sorang saja tengok gambaq saya tu.. saya malu pasaipa dia buat saya macam ni.pi tunjuk habih gambaq saya kat orang buat apa.."

Walaupun salah akak juga sebab bagi gambar kat abang S namun begitu terima kasih jugak la kat akak sebab dah sedar akibat dari perbuatan akak tu. Dan tindakan akak untuk bagitau orang kat luar sana supaya tak terpedaya dengan kera mangkok taik ni memang satu perkara yang betul dan berani.


Jadi BUBOQ Takpa Boleh Makan Lagi.. Jangan Jadi Mangsa PenJUBOQ dah la!


Memang agak kecoh sebab masing-masing berteka teki malah ada yang merasakan macam kenal dengan pemimpin yang abang S yang dimaksudkan tu.



Dan  untuk mengelakkan perbuatannya dikesan, pemimpin PKR Utara ni sanggup berzina  dalam ofis Parti Keldaikan Rakyat sendiri yang mana kononnya dia tahu selok belok ofis tu. Tak ada CCTV dan lain-lain perkara yang boleh mengantoikan dia! 



Seorang Janda muda masih bergetah, Kak Halimah (bukan nama real), semalam tampil untuk ditemuramah oleh PaperWaris Crew.


Baca selanjutnya: http://theflyingkick.blogspot.com/2013/02/skandal-seks-pemimpin-pkr-kedah-semakin.html?m=1



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC