Wednesday, March 31, 2010

KEKECOHAN SIDANG DUN MEMANG DIRANCANG

DARI PENGAMATAN TC SEMASA SIDANG DEWAN INI BERLANGSUNG SEMEMANGNYER KEKECOHAN PAKATAN KENCING RAKYAT NEH DAH MEMANG DI RANCANG.. MANA IDAKNYER SEPANDUK, BANNERS DAN FLYERS2 DAH READY..

DEPA NI MAI SIDANG BUKAN NYER NAK BERBAHAS KE, DEBAT KER.. TAPI SAH MENJADI BERUK DAN UNGKA DALAM DEWAN MENGALAHKAN PERTUNJUKKAN SARKIS DI ZOO.

MACAMMANER NAK BANGUN KAN RAKYAT.. MACAM MANER NAK BAWAK PERMASAALAHAN RAKYAT KALAU BENDA2 NI YANG DI HAVOC2 KAN.. MENATE BEGHUK BETUL LA DEME NIE..

2 comments:

  1. masa diorg berkuasa dulu xnak jaga kaw betul2, heboh nak komplen org lain jer skg masih jg buat keje xbetul, buang duit rakyat jer bayar gaji diorg ni. Mkn gaji buta!

    ReplyDelete
  2. Rakyat mahukan kerajaan yang stabil dan benar benar boleh membantu rakyat. Wakil wakil rakyat yang dipilih diharapkan dapat menjalankan tanggungjawab mereka dengan ikhlas dan benar benar membantu rakyat.

    Kalau setakat nak bawa banner, tunjuk perasaan, buat perkara perkara yang ada ala budaya samseng, baik takyah jadi wakil rakyat, jadi aje samseng, ada wakil rakyat yang masih berfikiran komunis dan sebab itu mereka boleh lakukan kerja kerja yang tidak menguntungkan rakyat.

    Pihak berkuasa hendaklah betul betul tegas dan tangani masalah masalah tersebut dengan cara ikut undang undang dan perlembagaan. Jangan dibiarkan mereka melampai batas.

    Rakyat yang cintakan kedamaian.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC