Saturday, November 10, 2012

EDISI BONGKAR - PENCERAMAH PKR DI WAJIBKAN BAWAK 3 ISU INI UNTUK BRAINWASH RAKYAT.

Semua penceramah2 PKR telah di kursus kan untuk berkempen bagi menghadapi PRU 13, mereka di pesan oleh pengajar supaya hanya membawa 3 isu.....

hanya isu ini saja yg boleh mempengaruhi pemikiran orang Melayu khususnya sbb orang Cina kita jangan bimbang sbb mereka memang nak jatuhkan kerajaan Melayu (UMNO).

1. UMNO rompak wang rakyat

2. kita mesti bersatu jatuh kan BN seperti Arab Spring

3. memerangi kerajaan yang korup.

Di nasihatkan kepada penceramah jangan cakap tajuk lain takut rakyat keliru,yang penting kita rampas Putra Jaya.

Definasi UMNO rompak wang rakyat mesti di persoalkan kepada mereka supaya memberi bukti terperinci , kita juga mesti bertanya ada tercatat di mana peruntukkan dalam perlembagaan UMNO yang membenarkan UMNO merompak wang rakyat,kenapa pula ramai pemimpin UMNO yg telah di sabitkan kesalahan dan di hukum ?.

Kuasa penuh di beri kepada SPRM ada lah bukti ketelusan kerajaan BN untuk memerangi rasuah yg boleh di lakukan oleh siapa saja tak kira orang politik,penjawat awam waemah orang PKR,PAS dan DAP juga.

Arab Spring yang di agongkan oleh pembangkang ada lah agenda yahudi untuk mengukuhkan kuasa mereka di rantau timur tengah yang kaya dengan minyak,hari ni rakyat negara yg telah di paksa tukar kerajaan telah menjadi boneka kepada puak yahudi.Mereka kekal dalam kesengsaraan.

Jadi lah rakyat yg bersyukur atas nikmat Allah yg kita kecapi selama ini dengan mengekalkan apa yang ada..........

TC: Kredit to Dato Sidang FB..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC