Saturday, November 17, 2012

Panas Giler Dari Kotak Komen Blog Dr Novandri (MIM).. @DrNovandri

AnonymousNovember 14, 2012 2:20 PM

Perkara2 yg Hero Tamil kencingkan rakyat dan terus kencingkan rakyat.

1) 7 Kotak rahsia negara, hingga ke hari ini satu pelutik kotak pun tarah

2) Akan heret Tun Dr Mahathir yg telah mengaibkan nama baik beliau dalam skandal kes liwat pertama. Hingga ke hari ini janji tinggal janji, cakap je berkobar kobar, taik hidung jelah.

3) 16th September - "we are confident we have more than enough" lalu kantoi. inilah mulut bau najis vavi.

4) Di suruh bersumpah tidak melakukan liwat terhadap Saiful = alasan bacul Otak Zionist, ' Sumpah ini tidak Islamik, saya sudah telpon Yusuf Qardhawi dan dia melarang saya dari bersumpah" Ayat2 power dari pembohong bersiri.

5)Kes Liwat Saiful - bila keluar dari tempat persembunyian di KEdutaan Turki " Saya ada banyak bukti dan alibi yg akan membersihkan nam baik saya dan saya akan buktikan di mahkamah nanti" Selama 3 tahun berbicara, apa alibi yg ditunjokkan? Satu pelutik alibi pun takde, yg ada setiap kali hadir, pake bengkok leher, bengkok badan, jalan kena papah kiri dan kanan, nak dudok kena alas bantal busok, pelakon sundal no. wahid. Inilah kaki penipu.

6) Jam Omegay dia mengaku ada dalam simpanan Kak Wan Jijik, bila wartawan datang ke rumah suruh tunjokkan, ditengking, naik sawan anak beranak " are you the prosecutor" Keluarga 69 lah katakan.

7) Insiden kampong Buah Pala = sebelum undi " I Promise 2 weeks after the election I will ask the MB to come and signed...if not this is not Anwar lah" Akhirnya semua pendudok Kampong kena halau macam binatang. sampekan ada yg hendak bunoh diri dgn membakar kerana tidak tahan dizalimi begitu rupa. Inilah dikatakan regim Fuckaton Haramjadah.

8) Siap buat laporan polis terhadap Videoporn yg sudah disahkan 99% oleh pakar video, rupa sama tetapi tetek dan perot tak sama. Alasan bacul otak Zionist,

Inilah antara perkara2 yg telah dilakukan oleh penipu dan pembohong bersiri Hero Tamil pare pundek. Hanya pencacai2 najis BABI dan penjilat2 juboq hero Tamil yg terus terusan sanggup dikencingkan oleh Hero Tamil kote bengkok. Hiduplah, berbahagislah, dgn lenalah dgn air kencingkan spesis yg keparat, bngsat dan lahanat.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

  1. Salam mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

    ReplyDelete

  2. Muhyiddin Pemimpin LEMBU tua nyanyuk nak MAMPUS!!!.... Puteri UMNO Kump ANJING menyalak Gila Babi....


    ~ BUKTI 1 ~

    ~ BUKTI 2 ~


    Pemimpin2 UMNO BODOH macam LEMBU... Tua2 NYANYUK nak mampus!!!

    Lihat Bukti Transformasi Pemuda UMNO otak lembu telah berjaya!!!

    ~ BUKTI 3 ~

    ~ BUKTI 4 ~

    ~ BUKTI 5 ~

    ~ BUKTI 6 ~


    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC