Monday, March 5, 2012

EKORAN PAS POW 10% BR1M - APA YG PESURUHJAYA NEGERI MELALUT NI.

TC pening dengan pak bakaq husin ni. Boleh plak dia kata sebahagian daripada cara ahli nak buat kerja amal. Aduhai, orang cetek ilmu pun reti la bro. Dah tentu penerima BR1M sudah semestinya di kalangan org yg susah atau lebih tepat lagi di bawah gaji 3k.

Udah plak itu, idak di nafikan perkara ini, maka jelas dan terbuktinya kejadian ini memang berlaku. Pak bakaq, mana perginya negara kebajikan yang dilaung-laungkan PAS tu. Udah berkubur ke. Kalau nak kebajikan, semestinya ahli dan rakyat harus di bantu. Bukan mengkedarah apa bantuan yg depa terima.

TC amat pasti, sudah semestinya akan timbul rasa panas di kalangan ahli yang kena menyerahkan 10% daripada bantuan yg mereka terima. Cumanya x mau nak perbesarkan isu ini, konon nak menjaga hati pemimpin setempat.

TC cuma berharap, agar rakyat membuka mata seluas-luasnya akan perkara ini. PAS bukan lagi hendak membantu rakyat, mereka sekarang amat terdesak akan berbuat apa saja untuk dana pilihanraya mereka demi mendapat kuasa.

Memilih PAS umpama membeli jam murah di pasar malam. Anda membelinya kerana ia nampak cantik dan murah, tetapi ia ternyata tak bertahan lama.. Kini ramai yg telah memilih jam murah itu telah sedar kesilapan mereka..

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC