Wednesday, March 14, 2012

KERAJAAN MALAYSIA AUTHORITARISM KATA ANWAR. KEPALA BAPAK DIA.

Rakyat mengalu-alukan imbasan Menteri Dalam Negeri pasal undang2 baru yg akan ganti I.S.A ni. Jangan risau, semestinya ia mengambil-kira elemen-elemen yang berfungsi untuk menjamin keadilan untuk tahanan. Pemansuhan I.S.A pun dah buktikan komitmen berterusan kepimpinan negara untuk sentiasa meningkatkan lagi tahap keadilan dan hak asasi untuk rakyat jelata.

Jadi mananya authoritarianism dalam kepimpinan negara sebagaimana didakwa dan dicanang oleh anwar ibrahim??? sampaikan I.S.A pun kita mansuh. Apa yang tak adilnya?? apa yang kejamnya?? kehendak rakyat kita turuti.. rakyat didahulukan.. anwar ibrahim? hari-hari kencing rakyat!

Bukan mudah untuk membentuk sesebuah kerajaan yg mempunyai berbagai2 bangsa , beranika budaya dan juga berlainana agama seperti negara Malaysia.

Hanya Kerajaan yg bijak dalam urustadbir negara saja yg dapat menjadikan seluruh rakyat menjadi padu dlm bentuk rakyat 1 Malaysia. UMNO/BN adalah kerajaan yang mantap dan telah membuktikan kejayaan dalam mengurustadbir negara dalam suasana aman sejatera dan maju jaya. Terima kasih UMNO/BN !!

TC: UMNO TERUS MARA UNTUK RAKYAT MALAYSIA

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC