Thursday, December 13, 2012

BUKTI NIK AZIZ HANYA TAKUT PADA KARPAL SINGH? PENING HADI AWANG JADINYA. Mangkuk Ayun Sungguh Lee.

Apa lagi alasan PAS nak beri??? jelas terbukti apa saja keputusan PAS walau berkaitan kepentingan ISLAM bila sahaja SYAITAN DAP bersuara PAS terus menggeletar ketakutan dan tunduk patuh pada teguran DAP lantas MEMBATALKAN keputusan berkenaan. Bukan sekali (1) atau dua kali (2) malah banyak kali dan hampir semua keputusan PAS yang ditegur SYAITAN DAP dibatalkan...

Tahniah PAS! Teruskan merelakan Parti PAS DILIWAT dan DILACURKAN dengan tunduk dan patuh menjadi BONEKA SYAITAN DAP... SEDARLAH SEMUA! Islam dalam PAS hanya sandiwara demi meraih sokongan politik semata-mata... Islam tidak lagi menjadi keutamaan yang utama kini bagi PAS hanyalah suara SYAITAN DAP!


KOTA BHARU - Kerajaan Negeri Kelantan memutuskan untuk menangguhkan penguatkusaan syarat-syarat lesen salun rambut bukan Islam yang beroperasi di bawah penyeliaan Majlis Perbandaran Kota Bharu-Bandar Raya Islam berkuat kuasa serta-merta. 

Perkara itu diumumkan Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Takiyuddin Hasan pada sidang media selepas mesyuarat Exco sebentar tadi. 

"Semua penguatkuasaan ditangguhkan sementara satu kajian dan penilaian dibuat," katanya. 

SEBELUM INI... SYAITAN DAP BERSUARA MENEGUR PAS........

Pengerusi DAP Karpal Singh mendesak Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk mengumumkan pendirian parti itu mengenai undang-undang kecil isu pengasingan gender dan tidak melepaskan tangan kepada Exco Kelantan.

Karpal, yang juga Ahli Parlimen Bukit Gelugor, sikap membisu dan pekakkan telinga oleh Exco Kelantan untuk mengkaji semula undang-undang mengenai pengasingan jantina, yang melarang wanita bukan Islam untuk memotong rambut lelaki bukan Islam dan sebaliknya dalam salon di Kota Baharu, jelas tidak menunjukkan prinsip kerajaan yang bertanggungjawab.

SUMBER : http://mediawangsamaju.blogspot.com/2012/12/sekali-syaitan-tempang-berdehem-syaitan.html

Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC