Sunday, December 30, 2012

HOT - VIDEO BLUE ABBY ABADI TERSEBAR?.. Fuuuhhhhh

Aduhai!!! Selama ini, kita ingatkan Si Ostazah Pening ni baik sangat dah gayanya. Tak de skandal yang bukan - bukan. Tapi sama je dia dengan yang lain rupanya.

Dia pun ada jugak video skandal yang memalukan diri dia sendiri. Cuma tak ramai orang yang pernah tengok pun. Sekarang, mari kita tengok sendiri video tersebut.

Apa la agaknya yang nak dijelaskan oleh Si Ostazah Pening tu kepada rakyat nanti ye? Macam mana pulak fatwa yang akan dikeluarkannya?

Rasa - rasanya, mampu tak dia nak jelaskan kepada rakyat mengenai isu skandal tanah yang dikaitkan antara Si Nik Aziz tu dengan puak - puak DAPigs?

Dapat tak Si Ostazah Pening tu nak jelaskan mengenai isu Ladang Rakyat yang dirampas secara rakus oleh puak - puak Parti Angguk Saja tu di Kelantan?

Atau, adakah dia pun akan guna alasan yang sama dengan orang lain dan mengaitkan isu tu dengan pihak istana seperti yang pernah digunakan oleh pencacai PAS sebelum ini?

Pesanan ikhlas buat Si Ostazah Pening ni. Sudah - sudah la dok sibuk jaga tepi kain orang ni. Kalau setakat suka kaji nyamuk di seberang laut, tak de manfaatnya. Selesaikan dulu bangkai depan mata tu. Jangan la buat - buat buta pulak!!!

Hidayah Abby Abadi makin terserlah apabila mula pandai menceritakan soal isu tanah. Bukan main banyak auta fakta al unta dihujahkan! Inilah Abby kegairahan untuk menceburi politik sampai bercakap tampa fikir hujung dan pangkalnya.

Abby mungkin boleh menceritakan soal felda dengan apa jua auta tetapi alangkah bagus sentuh-sentuh laa sikit bab Ladang Rakyat apa ceritanya? mana halanya? apa kesudahannya? 

Bukankah Ladang rakyat lebih menjelaskan yang muslihat PAS lebih dahsyat meranapkan harapan rakyat. Tetapi inilah tugasan Abby sebagai manusia belaan PAS bukan! Mungkin ucapan Abby halal kerana mungkin telah dijanjikan syurga!

Video: http://semuthitam80.blogspot.com/2012/12/video-skandal-ostazah-terlampau.html?m=1


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Jgn di layan ostzah IQ zero ini. Ostazah keldai tunggangan PAS.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC