Thursday, February 17, 2011

JIJIK & KOTOR.. JUAK PAS BUAT ONAR DI MASJID..

TC BONGKAR KELAKUAN HODOH JUAK PAS DI SETIAP PRK.. Najis Sungguh Depa Nie..

Assalamualaikum. Semoga Allah memberi rahmat kepada kita semua.

Setiap kali pilihanraya kecil berlaku, maka masjid dan surau akan bertukar menjadi ' rumah tumpangan' penyokong-penyokong Pas.

Kesucian rumah-rumah Allah ini tidak dipelihara. Kotor dan diwarnai dengan tingkal laku tidak beradap.

Saya, selaku pemerhati bebas pada setiap PRK sudah meluat dengan perangai hodoh juak-juak Pas ini. Kepada jawatankuasa masjid malah kalau boleh polis, tolonglah pastikan masjid, surau atau madrashah tidak dijadikan pusat penempatan gelandangan sepanjang PRK Merlimau dan di Kerdau.

Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan Pas bermahrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka.

Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.

Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainya.

Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah.

Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

Mereka juga tidak segan – silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

Ingatlah Pas itu bukan Parti Islam. Pas itu parti yang bersekongkol dengan DAP si kafir harbi laknatullah. Jangan jadikan rumah suci Allah tempat membuat kotor. Cukuplah masjid di Kelantan kotor!!

NUKILAN UMNO ONLINE:

HAJI Z
KUALA LUMPUR

TC: MACAM NI PUNYA ORANG PUN ADA..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

2 comments:

  1. Ini Artikel Asal


    JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

    • Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Persatuan Belia dan sebagainya.

    • Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sempanjang berlangsungnya PRK.

    • Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.
    • Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

    • Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

    • Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

    • Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

    ReplyDelete
  2. astaghfirullah...,,



    -->> JUDUL SKRIPSI, TESIS, DISERTASI <<--

    Yang sedang bingung dengan judul SKripsi, Tesis, Disertasi
    mampir aja kesini... banyak dan lengkap dengan abstrak, artikel dan semua BAB

    http://mulok.library.um.ac.id/

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC