Wednesday, February 2, 2011

NAUZUBILLAH.. NIK AZIZ KERAMAT TAHAP DEWA GABAN..


MACAM BIASA LAH TC, KERJA DAH ABIS KAT RUMAH RONDA RAONDA LER FB KAWAN2.. SEDANG SYOK MELAYAN KARENAH JUAK JUAK PAKATAN RONGGENG TETIBA TERJUMPA LER SATU POSTING YANG AMAT2 TERKEJUT TC DI BUAT NYA..

NIK AZIZ NI KERAMAT KEEEEE..

ASTAGFIRULLAH HAL AZIM.. MENGUCAP PANJANG TC..

POSTING DARI BICARA KELANTAN..



TC TOLONG BESARKAN YER, BAGI YANG TEROPONG MUDAH SIKIT..


Mesej yg dihantar ke inbox BK oleh seorang pengikut Nik Aziz. Nauzubillah... taasub nya kamu...

:saya hendak berkongsi cerita yang berlaku di kelantan yang diceritakan kepada saya oleh seorang kawan lama di kelantan.

cerita 1:
masa pilihanraya musim lalu, ada seorang hamba hamba Allah, yang benci sangat kepada nik aziz, lalu dicontengnya gambar poster pilihanraya nik aziz...dan dicarik2kan bahagian mata gambar tersebut! dengan kata2 celupar agar nik aziz jadi buta.. beberapa hari kemudian beliau dijangkiti satu penyakit di bahagian mata beserta bengkak.. puas berulang-alik ke klinik dan hospital. akhirnya mengadap tok guru nik aziz, minta maaf dan mengaku kesilapan. selepas minum air yang diberi tok guru nik aziz, alhamdulillah, beransur pulih.

cerita 2:
pernah sekali seorang (yang menyokong BN) pergi ke pejabat menteri untuk urusan(masa itu nik aziz jadi MB). dia selalu mengajuk dengan cara melurut janggut dan menunjukkan ke arah bilik tuan guru.. dengan mengeluarkan bunyi kambing mengembekkk sambil ketawa kepada kawannya.. dengan izin Allah, lelaki tersebut tiba2 jadi tabiat mengembek(selalu keluar suara macam kambing mengembek bila pulang ke rumah /macam kambing!!!). beliau sangat malu dan menemui tok guru , menceritakan perkara sebenar dan minta maaf, alhamdulillah akhirnya pulih.

so, saya ingin menasihati saudara jangan sedap mulut dan macam2 penghinaan kepada tok guru nik aziz seperti dalam fb (bicara kelantan), kerana saya yakin beliau adalah orang mulia dan karromah.. minta ampun dgn tuhan segera dan bertaubat. sbenci manapun anda kpd beliau, jangan lupa, di kelantan, beliau seorang yang kuat beribadah, banyak mengajar agama disana-sini, terutama pagi jumaat di bandar KB. saya pernah datang, ramai yang datang dari negeri luar utk sama2 mendengar ajaran agama.

kecuali jika saudara hendak cuba kekuasaan Allah, boleh lah cuba jawab macam2 kepada saya dengan penghinaan terhadap nik aziz!!! contohnya dengan mengatakan nik aziz "GILA"!!!! spt yang saudara komen dalam fb/post bicara kelantan... ucap banyak2 bahawa nik aziz gila,tolol atau mereng... tulis banyak2 bahawa nik aziz badigol. kambing tua, tua kutuk...dan apa2 yang buruk!!! saya berani cabar!!! dan lihat apa bala musibah yang bakal saudara perolehi!!!
AWAS!!! istirgfar banyak2 semoga Allah mengampuni saudara dan saya, insyallah.
terima kasih. wassalam sahabat seislam.


NAUZUBILLAH.. SAMPAI MACAM TU SKALI TAKSUB DAN TAKABBUR NYER JUAK JUAK PAKATAN SESAT NIE..

TC; FIKIR FIKIRKAN LAH...........

2 comments:

  1. KALAU CAMTULA DAH RAMAI AHLI UMNO JADI GILA SB DOK KUTUK AJIS YE

    ReplyDelete
  2. haah laaa... tapi kalau x disebabkan oleh ajis pun, depa dah lama dah gila!!! wakakakakaaa

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC