Wednesday, February 9, 2011

SETELAH RISALAH FITNAH, KINI CD BLUE PLAK PAS EDARKAN SELURUH PERAK.. KHUAK TUI...

Dikhabarkan, sejuta cakera padat akan diedarkan di seluruh Perak bagi menangani fitnah PAS terhadap Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir terutama dalam isu ancak..

CD berkenaan akan diedarkan melalui program turun padang untuk menjawab fitnah yang dikeluarkan oleh Perosak Rakyat melalui melalui Nizar Jamaluddin yang sehingga kini masih tidak dapat menerima kenyataan.

KP PPUNPk, Saudara Khairul Azwan Harun juga menyatakan kekesalan apabila mendapati fitnah itu telah berjaya disebarkan hampir di semua daerah walaupun telah dijelaskan oleh Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria.

Nizar turut disifatkan sebagai 'badut politik' yang sanggup memperbodohkan diri sendiri untuk kepentingan politik yang bersifat peribadi. Walaupun ia hanya isu yang remeh temeh dan tiada kaitan dengan politik, namun Nizar akan tetap mempolitikkannya!

Terlalu merugikan apabila wakil rakyat seperti Nizar yang dipilih hanya tahu mengambil kesempatan untuk survival politik peribadi dan bukan berusaha untuk memperbaiki kesejahteraan rakyat setempat.

TC: HANCUR PAS HANCUR PAS HANCUR PAS



Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comments:

  1. adeh... pakat jadi biru ler serban tok aji mangkuk PAS nie, rasanya bro jangan risau dema tak bagi orang sebab mangkuk ayun PAS ni akan simpan sendiri sebab malu KANTOI terutama si Nizar harem jud khahak ptuiii!, hehehe sendiri tengok ler... lepas tu lepak kedai kopi pekena tongkat ali dok labn semua pembohong, Dema lagi hebat jenis macam ni mana tau berjanggut tapi berlambak collection BIRU hahaha apa punya baghal punya PAS.akai taruk aas lutut

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC