Monday, March 29, 2010

SIVA SI OLANG GILA BILA LAGI MAU KENA TANGKAP...




Menjelang detik detik Sidang DUN esok, masih tiada nampak jalan untuk olang giler ni kena tangkap. Letterhead dia guna sewenang-wenangnyer, jubah speaker dia pakai ikut dan dia. Dengar citer kat umah pun sarung depan cermin sambil ambik gambar lagi. Apa ke bongok nyer ini cerita tamil punyer actor..

Yang nak tergelak tu, dia kata siap ADUN BN reply kehadiran sidang esok. Apa ke p*k! mak hero tamil neh. Deyyyy Macha, lu jangan bikin ini kartun punyer cerita maaa. Kalau lu sembang dengan itu budak kecik pakai pampers merengek2 mintak susu ok ler gak, ini sudah janggut maaaa..

Datuk Wan Hashim Wan Daud ditahan kerana menyamar. Itulah tindakan sepatutnya terhadap orang yang menyamar. Tapi olang gila di Perak ni pula kebal sangatkah? Kenapa tindakan yang sama tidak diambil terhadapnya? Sudah terang dan nyata Sivakumar telah menyamar jadi speaker DUN dengan membuat surat jemputan kepada ADUN negeri Perak untuk hadir kepersidangan DUN Perak?

Ish Ish Ish, kenapa jadi macam ni.. Harap harap polis cekup dia sebelum SIDANG DUN esok neh. Baru ler dinamakan ketelusan, tak mengenal dia tu orang besar atau pun kecik.

pernah menyamar jadi santa claus satu masa dulu, ekekeke


Berita Harian tengahhari tadi :

IPOH: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tronoh, V Sivakumar dipanggil memberi keterangan di Pejabat Siasatan Jenayah Komersial di Sungai Senam, di sini berhubung tiga laporan polis terhadapnya yang didakwa menipu dan menyamar sebagai Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak.

Adun dari DAP yang juga bekas Speaker DUN Perak itu hadir ke pejabat polis berkenaan kira-kira jam 12 tengah hari dengan ditemani Ahli Parlimen Bukit Gantang yang juga bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin.


TC : Haaaa, panggil dah panggil dah, soal siasat pun dah.. Apa lagi yang mau ditunggu...

HANCUSSS DAP, HANCUSSSS OLANG GILA, HANCUSSS HERO TAMIL....



0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC