Wednesday, March 20, 2013

TERKINI PANAS - LAGI GURU DI CARI HINA PASUKAN KESELAMATAN.. Nahas Ngko Kali Ni..

Dari posting blogger Belia bangkit..


SALAM PERJUANGAN!!!!

Pertama Sekali BB Mohon Maaf kerana terpaksa menukar kandungan posting ini daripada kandungan asal. Tindakan ini diambil memandangkan sebentar tadi BB telah menerima Email Permohonan Maaf Daripada Saudara Ishak Johari.







Emailnya seperti berikut :



Salam Sejahtera,

Saya memohon maaf sekiranya apa yang post melalui akaun facebook saya berkaitan dengan menghina pasukan keselamatan.

Saya memohon pihak tuan menarik balik paparan yang berkaitan dengan perkara tersebuthttp://beliabangkit.blogspot.com/2013/03/terkini-seorang-lagi-cikgu-hina-anggota.html melalui blog saudara http://beliabangkit.blogspot.com/

Saya tidak berniat untuk menghina pasukan keselamatan cuma hanya pandangan spontan dan emosi terhadap isu perperangan tersebut.

Mohon jasa baik pihak saudara sekali lagi saya maaf jika perkara tersebut menguris dan menjejaskan nama baik mana pihak yang berkaitan. 

Sekian, terima kasih.

asd



Terpulang Kepada Seluruh Rakyat Malaysia, Dinasihatkan Membuat Permohonan Maaf Secara Terbuka, Belajar Dari Kesilapan, Mengakui Kekhilafan....SALAM PERJUANGAN!!!

I Love Peace, We Love Peace, Us Love Peace

Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Ko takut ke ? Dah hina dan caci pasukan keselamatan senang-senang nak minta maaf. ko takut ke bila dengar cikgu gila kat kelantan kena reman baru kau nak minta maaf. hakkk tuihhh. malukan guru saja ko ni

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC