Saturday, March 23, 2013

4 VIDEO Membuktikan @AnwarIbrahim Terjerat Saman @PapaGomo

Semalam Rafizi mengwar-warkan mereka telah menyaman Papa Gomo kerana Fasik mengikut Al Quran dan harus ditentang. Tetapi Rafizi tidak baca sampai habis hadis tersebut.

Surah Al-Hujurat ayat 6 yang bermaksud" Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka SELIDIKILAH (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan. "

Rafizi hanya pandai bermain kata-kata Tengok Video Rafizi Kantoi sebabnya kalaulah Papa Gomo disaman kerana Fasik tetapi Datuk Trio tidak disaman bermakna betullah video china doll pelakonnya Anwar?

Kalau tidak sudah tentu awal-awal lagi disaman. JADI MENGIKUT HADIS ANWAR BOLEH DITUDUH AKHLAK ROSAK DAN TIDAK LAYAK JADI PM. Tengok video ini yang bukan kali pertama dirayu dan dicabar Anwar menyaman Datuk Trio Watch "Anwar...Saya ulang!.. sekarang saman saya" - Datuk T" on YouTube

Dengan menggunakan alasan yang diberi Rafizi bermakna sahlah Anwar tidak layak diangkat sebagai Perdana Menteri.

Seperkara lagi Rafizi mengatakan Anwar seorang peramah lihat video Watch "Video Homoseks : Rafizi Sahkan Anwar Ibrahim Seorang Yang Peramah 22/3/2013" on YouTube TETAPI RAFIZI MUNGKIN TERLUPA YANG MAKSUD PERAMAH BOLEH SAMPAI TAHAP TERLEBIH MASUK KEDALAM?

TERIMA KASIH RAFIZI KERANA MENCERITAKAN SITUASI YANG SEBENAR PEMBOHONGAN ANWAR.

4 Video disini: http://pecahpalakmikir.blogspot.com/2013/03/video-membuktikan-anwar-terjerat-saman.html?m=1


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

5 comments:

  1. Gembira kah anda dapat menyebar fitnah??? sex di jaja merata2....siapakah penyebar & penjaja sex & fitnah???? sudah tentu pencacai UMNONGOK...kenape?? di bayar oleh pemimpin UMNONGOK...ke mana kah anda semua akan pergi...menongkat langit sampai akhirat??? anda semua takkan mati ke...takkan jumpa ALLAH YG MENCIPTA roh & jasad anda ke???? gembira kah anda ketika menghadap MAHA PENCIPTA anda dgn cerita fitnah & sex ini???

    ReplyDelete
  2. Ko pernah pk tak kalu video ni bukan fitnah... Ko nak tanggung laknat ALLAH... Pilih pemimpin moral macam ni??

    ReplyDelete
  3. mana yang penting,expose penderhaka negara,pengkhianat negara, main depan belakang untuk merosakkan negara, know anwar first before hiding his wrongful doing, islam untuk kebenaran, sebarkan lah kebenaran di muka bumi ini untuk kesejahteraan umat islam, islam is a way of life, can we accept anwar's way of life,.. think, think deeply..before blaming umno...

    ReplyDelete
  4. kenapa salah kan UMNO, PKR tu tak salah ke, kalu belum paham politik, jangan nak main politik, menyalah kan parti lain dalam politik tak betul,,tambah kerja maksiat pemimpin PKR di salah kan UMNO, salah kan manusia yang buat kerja tu, kalau anwar buat kerja salah, salah kan dia, kalau mat dari umno buat salah, salahkan mat tu, bukan party politi,aku sokong UMNO kerana jasa jasa dia pada negara, kalo ko setakat budak lepas merdeka tak tahu sejarah macam mana UMNO melawan mendapat kemerdekaan, don't talk about UMNO,..kalau kamu melayu, ko tahu berapa banyak jasa UMNO menyelamatkan mertabat melayu,..so yang atas sekali tu,, paham apa dia UMNO.

    ReplyDelete
  5. kalo bukan pakar IT, bukan pakar Video, jangan cakap pasal video, nanti nampak sangat bodohhhh macam hadi awang... dah di sah kan pakal dari amerika, pakar dari korea, pakar kita yang arif pasal rakaman video, pelaku tu adalah orang yang sama bukan di foto fit,..yang atas sekali tu kalau ko pakar mencacai, terus kan mencacai..

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC