Friday, March 29, 2013

BONGKAR - TIAN CHUA DAN SIVARASA JUMPA LANUN SULU DUA HARI SEBELUM PENCEROBOHAN LAHAD DATU!!!

Video di bawah ini dirakam pada 10.02.2013 (2 hari sebelum pencerobohan di Lahad Datu) semasa Program Sambutan CNY PKR 2013.

Video yang membuktikan Tian Chua, Siva Rasa, Darell Leiking dan beberapa orang pemimpin pembangkang yang tidak diketahui, telah berada di Philipina selang beberapa hari sebelum insiden pencerobohan di Lahad Datu berlaku.

<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/kA9d8hxvLVY" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


Kemudian lihat pula kenyataan Tian Chua yang diambil daripada akaun Twitter milik beliau;


Dalam ucapan ringkas Darell Leiking, beliau ada mengatakan;
"Baru tadi.... baru semalam (09.02.2013),  saya balik daripada Manila untuk satu misi bagi parti dengan rakan kita di sana, YB Tian Chua dan YB Siva Rasa. DSP Wilfred Bumburing pun sepatutnya bersama kami tapi beliau banyak urusan di sini Sabah tapi saya tahu beliau selalu Touch dengan kami berkenaan apa misi kita di manila baru-baru ini......"

Sambung cerita di sini: http://theflyingkick.blogspot.com/2013/03/pkr-sendiri-sahkan-tian-chua-dan.html?m=1


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.
    (Surah al-Hujurat [49]: 6)

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC