Friday, March 22, 2013

HOT : BLOGGER FUCKATAN KATA 'Kalau Anwar Gay Sekalipun, So What?' ASTAGFIRULLAH HAL AZIM

Artikel ni memang menarik untuk dibaca...Konpius... TC tak pasti sama ada penulis blog ini Islam atau tidak... Bagaimana bagi seorang Islam dia boleh promote artikel ini..Untuk makluman pihak pembaca...

TC bukan nak promote..tapi nak bagitau pada rakyat Malaysia..inilah agenda puak-puak pakatan haram..mengubah minda rakyat Malaysia supaya lebih terbuka..Hak asasi manusia lebih penting dari agama...Baca dan nilaikan sendiri...

Kalau Anwar Gay Sekalipun, So What?

Antara petikan daripada artikel tersebut...

Tidak ramai di kalangan pemimpin politik yang mempunyai kemampuan untuk memimpin negara ini menjadi sebuah negara yang lebih baik dari sekarang, sebuah U-topia dunia yang diidam-idamkan rakyat di negara-negara yang sekelas dengan kita.

Negara dimana sebahagian besar pendapatannya dibelanjakan untuk subsidi dan kesenangan rakyat, rasuah dihapuskan dan sebagainya.

Maka itu, kalau ada seorang pemimpin yang mampu dan pemimpin tersebut kebetulan mempunyai kecenderungan seksual yang pelbagai, so what?

Pemimpin yang punyai kecenderungan seperti itu adalah 100 kali lebih baik berbanding pemimpin yang straight tapi bergelumang dengan korupsi, penyelewengan dan rasuah.

KEPALA HOTAK DIA

Persoalan yang kita patut tanyakan, adakah rakyat lebih rela mempunyai pemimpin yang korup dan hanya menggunakan jawatan dan kedudukan masing-masing untuk kepentingan sendiriberbanding dengan pemimpin yang jujur, ikhlas serta sanggup keluar masuk penjara demi membela nasib rakyat tapi hanya mempunyai sedikit kelemahan dari segi kecenderungan seksualiti?

Laman ini berpandangan, kecenderungan seksualiti adalah hak individu dan pilihan masing-masing yang telah ditentukan Tuhan, tidak ada apa yang dapat mengubah hakikat tersebut.

Untung dan bertuahlah kepada pemimpin yang mempunyai kecenderungan seksual yang normal, tapi kalau ada pemimpin dengan kelainan yang disebabkan apa-apa jua keadaan, rakyat perlulah menerima keadaan tersebut dengan seadanya.

Nukilan ini terhasil setelah laman ini melihat serangan berterusan ke atas kecenderungan seksualiti Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin menjadi-jadi menjelang pilihanraya umum akan datang dan kami yakin tidak akan berhenti. Daripada buang masa membuat penafian yang tidak ada kesudahan, kami rasa lebih baik rakyat belajar menerima keadaan tersebut yang telah ditetapkan Tuhan.

- KedahLanie

**Astaghfirullah Hal Azim


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

4 comments:

  1. Ha ha ha ha padan muka papagomo ,kesiaaan itu laaa ada bini, bini lari pastu lepas gian tengok film homosek, kalau aku jadi bini aku pun lari. Mana larat main lobang exzos je.lubang dpn buat kencing je,tuhan marah tau,taubat laa bang gomo sementara masih ada waktu http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha ha padan muka papagomo ,kesiaaan itu laaa ada bini, bini lari pastu lepas gian tengok film homosek, kalau aku jadi bini aku pun lari. Mana larat main lobang exzos je.lubang dpn buat kencing je,tuhan marah tau,taubat laa bang gomo sementara masih ada waktu

    http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Papa Gomo hebat bongkar papa gomo sampai dia terduduk macam ayam berak kapor...jagan layan tomahan gundik2 tu.....

    ReplyDelete
  4. eiiiiiiii tolongla geli la aku dgr ....kau nak jadi sebahagian dari kaum nabi Luth ke...tunggula azab dari Allah spt kaum nabi Luth kena...

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC