Monday, March 4, 2013

HOT - PEMBERONTAK SULU PENGGAL KEPALA ANGGOTA KESELAMATAN!! KEJAM SUNGGUH




Di percayai seorang anggota berjaya selamatkan diri daripada perkampungan Air simunul samporna, Sabah daripada di bunuh oleh pemberontak Sulu yang terperangkap di perkampungan. Menurut anggota yang terselamat itu, masih ramai lagi anggota terperankap di perkampungan itu. Sebahagian daripada anggota antaranya sudah mati di penggal kepala hidup-hidup dan di tembak mati oleh pemberontak sulu.

Di percayai juga ramai daripada anggota yang terkorban masih belum dapat di keluarkan daripada perkampungan air itu disebabkan oleh pemberontak masih lagi menguasai keseluruhan kawasan itu. Gambar disebelah yang di ambil daripada telipon anggota yang terselamat itu menunjukkan anggota yang terkorban dan masih lagi berada di kawasan perkampungan air simunul samporna ,Sabah.

Tc terkilan dengan kejadian ini berlaku di negara kita..dulu kita dengar hanya di negara orang...sekarang sudah berlaku di malaysia..pancung kepala pulak tu...kesian anggota kita yang terkorban. Al-fatihah

Entah betul atau tidak khabar ini, harapan dan ikhtiar kita agar kita terus berdoa pada Allah SWT

Sumber dari: http://jarahjanda.blogspot.com/2013/03/puak-sulu-semakin-menganas-di-simulu.html





2 comments:

  1. Musuh tetap musuh...tembak je dia.klu tk kita yg kna.

    ReplyDelete
  2. Mereka bukan manusia tetapi haiwan buas. Penganjur kepada gerakan mereka juga binatang yang tidak berhati perut. Penyokong mereka pula otak sudah rosak.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC