Sunday, March 17, 2013

KANTOI - VIDEO FULL PASANGAN LELAKI GAY MIRIP PEMIMPIN PEMBANGKANG TERSEBAR !!! U ULANG I SAMAN U

Aku takmau sebut nama sebab nanti ada yang tak puas hati pulak..So hangpa boleh kot teka sapa orang tu.. Kali ni perut tak buncit tau..Bak kata pepatah sekilas ikan di dalam air sudah tahu jantinanya..

Layakkah orang seperti ini nak jadi Perdana Menteri ?? Semua dia balun, tak kira depan belakang, atas bawah semua dia ghojoh.. 

Mana la pencacai pas nak letak muka lepas ni kan bila dapat tau lelaki dalam gambar diatas memang benar lelaki Y..

Sumber: http://www.rajagoyang360.blogspot.com/2013/03/3-2-1-action-part-1.html

Dan Media Tempur Kedah.


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

  1. Sekiranya ini satu fitnah..secara logiknya kenapa tiada gambar ataupun video melibatkan nike ajis, hadi gendut, guang eng, kit siang ataupun OKU singh ataupun lain-lain pemimpin PR tengah menyondol betina..jawapannya mereka2 ni tidak terlibat dengan aktiviti tersebut ataupun aktiviti mereka tidak dikesan oleh pihak lain...so yang sering terlibat dengan aktiviti ni adalah nuar brahi..kalau tiada angin masakn pokok bergoyang.

    lagi pun siapa yang mengelarkan nuar tu ALJABURI dan siapa pula yang mengusulkan kes liwat nuar dibawa untuk dibincangkan didalam Parlimen..UMNO juga ke..

    Kes liwat (1), 3 daripada 4 hakim menyatakan liwat memang berlaku, didalam kes liwat(2) pula karpal singh dan halim menyatakan liwat memang berlaku cuma nuar terlepas disebabkan kes taknikal iaiotu cara pangambilan DNA tidak betul..

    ReplyDelete
  2. faham ???? bukan orang tuduh Nuar Brahi...cuma mirip.....kenapa pihak PKR mengelabah...jangan-jangan ....jangan..UNDI BN LAH....lagi senang Perdana Menteri BN bersih dari perkara-perkara ni.. hidup kau Najib... ini kali lah Najib kita dapatkan 2/3 Parlimen...PUJI TUHAN

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC