Wednesday, March 27, 2013

TERKINI : WANITA YANG MELAKONKAN WATAK NURUL IZZAH DALAM VIDEO LUCAH ADALAH...... Jeng Jeng Jeng..

Yang menghebahkannya adalah Saifuddin Nasution. Yang buat cerita juga adalah Saifuddin Nasution. Yang bagi segala maklumat tentang video lucah Nurul Izzah juga Saifuddin Nasution. Tetapi yang dipersalahkan adalah UMNO dan Barisan Nasional.

Sekarang ini, walau apa-apa sahaja video lucah membabitkan pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat, akan dikatakan sebagai LAKONAN dan SANDIWARA. Malah, apa-apa sahaja yang berkaitan dengan Pakatan Rakyat, semuanya dikatakan SANDIWARA. Sehinggakan kematian perajurit negara dan pertempuran di Lahad Datu juga dikatakan sebagai SANDIWARA UMNO.

Terbaru, video lucah Nurul Izzah bersama-sama seorang pensyarah universiti dikatakan telah ditonton oleh Saifuddin Nasution. Apabila Saifuddin Nasution menyatakan bahawa video tersebut bikinan UMNO-BN, lebih ramai yang melihat bahawa Saifuddin Nasution yang diketahui amat mengharapkan kasih sayang dan perhatian daripada Azmin Ali sedang memberi amaran keras kepada Nurul Izzah dan ibunya, Wan Azizah Wan Ismail agar menjauhkan diri daripada kepimpinan dan keputusan PKR Pusat terutama dalam soal membabitkan pemilihan calon-calon PRU.

Yang paling menarik ialah apabila para pecacai Pakatan sudah mula mencari-cari dalih untuk membenarkan teori KONSPIRASI, SANDIWARA dan LAKONAN. Justeru walaupun masing-masing belum lagi menonton klip video tersebut, mereka mula menampilkan wajah gadis atau wanita yang sekali imbas, kelihatan mirip seperti Nurul Izzah.

Kemudian dikatakan wanita itulah yang telah diupah oleh UMNO-BN untuk berlakon dalam klip video berkenaan. Dan sudah tentulah, para pecacai Pakatan yang cukup kaya dengan pelbagai teori serta dalil, akan membuat pelbagai analisa berdasarkan kepala otak mereka yang sudah dipasakkan dengan cerita KONSPIRASI, SANDIWARA dan LAKONAN.

Blogger Empayar Pemuda memberikan analisa yang sangat menarik untuk dibaca dan difahami.

Baca di sini: http://empayar-pemuda.blogspot.com/2013/03/terkini-wanita-yang-melakonkan-watak.html



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

  1. Tak perlu dedah terlalu banyak skandal orang lain untuk kempen nak menang pilihanraya. Klau BN nak menang biarlah secara berhemah. Membuka aib orang bukan caranya. Kalau menang adalah kerana kegagahan dan komitmen parti BN sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7.08pm

      Saya sokong tak perlu buka aib orang lain untuk menang undi. Masalahnya di sini.....

      .....yang bukak cerita tu bukan BN.

      PKR yang bukak cerita. Sebelum ni tak de pun orang cerita pasal video Nurul Izzah ni? So apasal pulak teguran kau tu diberi kepada BN? Pelik betul.

      Delete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC