Sunday, March 28, 2010

PARTI KENCING RAKYAT MERATAPI SEPI... 700 Ahli PKR keluar parti..

jangan le kluar, tolong ler, isk isk isk.. Heee nak shushu..

IPOH 27 Mac - Kepercayaan rakyat terhadap Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin terhakis apabila terbaru, seramai 700 ahlinya di sini akan bertindak keluar parti itu beramai-ramai, esok.

Mereka berbuat demikian bukan sahaja kerana kecewa dengan sikap dan 'cakap tak serupa bikin' para pemimpin tertinggi tentang konsep keadilan yang diperjuangkan, malah kesal dengan tindakan pemimpin parti itu yang tidak menghormati agama lain.

Ketua Pemuda PKR Ipoh Barat, V. Subramaniam berkata, kesemua mereka yang terdiri daripada ahli Pemuda bahagian itu akan mengesahkan keluar parti secara rasmi dalam satu majlis yang akan diadakan di sini esok.

''Saya jangka bukan setakat 700 orang yang telah bersetuju keluar parti esok tetapi angka itu akan meningkat kerana ramai yang telah sedar dengan apa yang berlaku," katanya pada sidang media di sini hari ini.

Hadir sama ialah Naib Ketuanya, Sherol Aizam Mohd. Damanhuri; Ketua Penerangan, Mokhtar Kodin dan Setiausaha, S.Vikneswaran.

Pemuda PKR Ipoh Barat ketika ini mempunyai kira-kira 900 ahli.

Menurut Subramaniam, sikap tidak menghormati agama lain terserlah apabila Ketua Bahagian Ipoh Barat, Fauzi Muda didakwa pernah melabelkan agama Hindu sebagai 'paria'... Utusan....

hu hu hu, depa sumer dah kluar parti.. Apa yang tinggal warggghhh


TC : Sebenarnyer TC dah dengar crita ni smlm yang di uar uarkan sahabat2 blogger, tapi malas ler nak tulis sebelum keluar statement yang sahih.. Hari ini keluar utusan, haaaaa kompom.. ekekekeke... Terer ler sahabat2 blogger gua neh.. Up to date wa cakap lu..

Klip video yang TC terima (http://taipingcentral.blogspot.com/2010/03/panazzz-ketua-pkr-ipoh-barat-maki-ahli.html) jadi kiranyer sahih ler.. Ketidak puahatian depa nie ke atas pemimpin yang kencingkan rakyat..

Apa lagi yang nak di katakan, hu hu hu, menangis ler meratapi sepi puak puak kencing rakyat neh..


TC : HANCUSS PAKATAN KENCING RAKYAT..

1 comments:

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC