Wednesday, March 27, 2013

HOT - Blogger Pakatan Kata Kematian Uthman El-Muhammady Satu Rahmat Terpijak. Arwah Dikatakan Mendiang. FCUK U BLOGGER FUCKATAN.

Apa yang boleh kita labelkan pada blogger pakatan haram SUARAPAKATANRAKYAT ini yang agak melampau mengkritik, melabel pada orang yang dah meninggal dunia. Lebih lebih lagi arwah merupakan seorang alim ulamak yang amat di kenali dengan kewarakan nya.


Bertaubat la kalau anda masih ISLAM dan beriman dengan ALLAH……saudara ISLAM kita meninggal kita meraikan??politik dunia x bawa ke mana2…..kamu rasa kamu sempat berjumpa dengan beliau di padang mashar untuk mintak maaf??dosa dengan ALLAH kita boleh bertaubat, dosa dengan arwah.......?


TC hanya mampu beristigfar membaca artikel ini dan komen2 sewaktunya. Semoga anda mendapat keampunan daripada Allah (kerana sukar untuk anda memohon maaf dari arwah ustaz melainkan anda berjumpanya di Padang Masyar nanti).


Sumber cilaka tersebut anda boleh layari di sini: http://suarapakatanrakyat.com/2013/03/kematian-uthman-el-muhammady-satu-rahmat-terpijak/



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. pakatan haram dipimpin yang jadi punasihat HARAMJADAH. Manusia haram jadah tak perlu dihormat, sekalipon dapat gelaran dan jadi ahli perlimen.

    punisaht haram jadah ni bila mampos bolih kencingkan kuburnya, kerana semasa hidup dia sentiasa buat onar dan kencingkan rakyaat.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC