Thursday, March 14, 2013

TERKINI.. NIK AZIZ Buat Kenyataan Paling MELINGKOP!!! Cilako Cilako Cilako

Mursyidul Am PAS memang ada di lapangan terbang semasa menyambut kepulangan dua jenazah anggota tentera yang terkorban dalam keganasan lanun-lanun Sulu  di Sungai Nyamuk, Lahad Datu.

Nik Aziz juga ada semasa membaca doa dan melawat keluarga anggota-anggota tentera tersebut. Jadi, tidak ada sebab untuk mengutuk Nik Aziz tidak peduli dengan pengorbanan dua orang anak Kelantan itu.

Yang tidak dipedulikan oleh Nik Aziz ialah, dia terlupa pula bagaimana hendak mengeluarkan fatwa, nasihat serta dalih-dalih agama berhubung hal yang sama.



Bagaimanapun, maklumat yang kami terima, PAS Sabah sedang sibuk 'berkempen' dan 'memberi penjelasan di Kelantan. Dalam salah satu penjelasan 'tertutupnya', PAS Sabah tetap menegaskan bahawa peristiwa di Lahad Datu adalah SANDIWARA UMNO.

Barangkali disebabkan penjelasan tertutup PAS Sabah ler yang membuatkan Nik Aziz tidak tahu bagaimana hendak mengeluarkan fatwa. Berbanding pula kalau membabitkan Anwar Ibrahim.

Ibarat, lalat ler... Belum subuh lagi, dah keluar. Begitulah Nik Aziz. Kalau bab Anwar Ibrahim, tak payah tanya, dia sendiri yang bercakap, mengeluarkan pelbagai fatwa yang membenarkan apa-apa sahaja perlakuan Anwar, termasuklah menoron China Doll dengan mengangguk kepada alasan Hadi Awang bahawa klip video tersebut adalah BESI YANG BUTA DAN TULI serta tidak boleh dijadikan sebagai saksi atau bukti.

Sandiwara ler sangat Nik Aziz nih... Tu ler, duk mengata UMNO buat sandiwara, alih-alih Allah Taala palingkan dan palitkan ke mukanya pula sambil ditonton oleh seluruh manusia bagaimana orang yang sibuk menganggap orang lain bersalah, rupa-rupanya dia yang bersalah!!!

Kredit to: budak sri kinta blog

Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC