Monday, March 11, 2013

@ZambryAbdKadir ADA TERTINGGAL, ADA TERPINGGIR. Ushar Sama Pejuang Lain Bos, Jgn Abis Madu Sepah Di buang. Jangan Sampai.....

Ini lah yang di katakan bila udah dapat madu, di sedutnya madu itu sehinggakan ketitisan kerak2 yang terakhir di sapucatkan, malah botol madu itu siap offer botol2 lain untuk di hisapkan madu-madu mereka. Keringnya botol itu, sampai lah botol2 baru dari entah apa2 label untuk di gagahi penghisap madu tersebut.

Tak kisah le, nak isap banyak mana pun, isap le. pasalnya botol2 lama ni memang udah selalu di hisapkan dan idok pula di isikan botol2 lama ni dengan madu yg lain buat tampung kehabisan madu itu. Cumanya kekadang ayor putih di topupkan kedalam nya.

Botol lama ini tak kisah pun, yang penting botol lama ini berpuas hati untuk penghisap2 madu. Memberi khidmat madu yang terbaik tanpa mengharapkan untuk mengisi madu-madu yang tinggi kualitinya untuk di isikan dalam botol lama ini.

Yang paling sedih, botol baru pulak dah yang memberi khidmat dengan menguwar2kan memberitahu MADUnya adalah madu yang terbaik. maka kerja2 melingkupkan botol lama ini pun berlaku lah. Dikatanya macam2 pada botol2 lama ini. Siap di laga2 kan botol2 lama ini dengan yang lain.

Dahsyat botol baru ini. Ikut suka lu la botol. Hang mai dari brand mana pun aku tarak kisah semua. Aku bukan dapat Madu2 yang sempoi-sempoi macam hangpa tu.

BOTOL LAMA: Lama dah fikir, bila sepah dah di buang. Takkan pulak sepah ni terhegeh nak bersama-sama dengan Penghisap Madu ni.

Fikir-fikir. Ubah atau Di Ubah..

p/s: takda kena mengena yang hidup ataupun yang dah mati..



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

2 comments:

  1. ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh baru aku faham selepas faham post ini.

    http://www.budakbenteng.com/2013/03/belum-pilihanraya-lagi-bn-perak-dah.html

    Lepas baca baru aku teringat ada satu event semalam di Perak berkenaan media baru.


    Mula-mula tadik tu aku ingat pasal orang nak kahwin lain.

    ReplyDelete
  2. .......... sedih-sedih. Risau pun ada. Silap-silap ini last try serangan dari dalam sebab nampak nak kalah. Kalau lumpuh masa pilihanraya habislah BN. Jangan lupa pilihanrayakali ini ialah pilihanraya media baru. Bukan lagi Televisyen atau panggung pacak.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC