Friday, March 29, 2013

HOT - PEMUDA PAS PUSAT DAKWA UMNO RAKAM VIDEO SEKS NABI MUHAMMAD SAW. Astagfirullah, Sampai Begini Kamu Permainkan Agama.

Khairul Fahmi Mat Som ,Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda Pas Pusat perlihatkan mentaliti haprak pakatan cukup busuk dan kotor.Inikah contoh yang baik untuk diteladani oleh umat Islam?
Pemimpin parti khawarij ini dakwahnya lain macam,Dia mahu umat Islam membenci Umno dengan menghina Nabi Muhammad SAW.

Ini politik tahap low class,paling bangsat gampangnya melacurkan agama. Inikah yang dimahukan oleh pengundi yang boleh terjemahkan kepada kemenangan untuk menjadi kerajaan?

Khawarij PAS tidak pernah lupa untuk hina Nabi Muhammad SAW,bermula dengan Tok guru khawarij Nik Aziz hinggalah kepada para penganutnya. Dari nama Allah,syurga neraka,,ayat quran,agama Islam hinggalah kepada rasul kesemuanya dijadikan bahan politik.

Yang melakukan zina dan perlakuan rendah moral adalah pemimpin haprak pakatan,asalkan menentang Umno,kesemuannya dihalalkan.

Khawarij PAS anggap mereka yang bukan menganut Isle PAS bukanlah Islam sebenar,pahala adalah hak milik kepala bapak khawarij PAS.Mana mana pihak yang tidak sehaluan akan dihukum kafir dan masuk neraka.

Tanpa mengira idiologi ,sosialis atau komunis,pengemar seks bebas,pluralisme dan liberal,semua ini dihalalkan asal memusuhi Umno.Nik Aziz tidak punya hal bersekongkol dengan syaitan sekali pun asalkan dapat memuaskan hati beliau yang cukup hitam dan kesumat.

Khawarij PAS diajar untuk menyerang Umno dengan cara apa sekalipun. Anak jatuh longkang disalahkan Umno. Bini lambat balik rumah pun disalahkan Umno. Anak sendiri merempit pun disalahkan Umno.


Sumber: pisau.net


Pisau kata " patut mau ludah je kat muka mamat nih"


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. Takde nama lain ker nak dibuat contoh... hina sungguh manusia ni..Tak kisah la.. khairulfahmi ke sape ker.. Janganla.. Nabi Muhammad S.A.W..kita.. dikaitkan dengan sesuatu yang hina.. demi politik sesat... Apa la nak jadi.. Janganla guna nama Rasul Junjungan Besar umat muslimin tu... Dah sesak sgt.. guna nama aku pun tak pe.. Tolongla.. org melayu mengaku islam ni.. Teruk benor..

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC