Sunday, March 24, 2013

VIDEO SEKS @PapaGomo TERSEBAR DI #YOUTUBE. Abis La Ko Gomo.

Petikan dari:


Minggu ini sahaja sudah 5 kali pihak Google menghantar emel mengesahkan Blog Papa Gomo cuba digodam oleh pihak yang mungkin ketakutan waktu ini dengan pendedahan yang Papa Gomo lakukan dalam menjelaskan kepada rakyat kebenaran siapa manusia bernama Anwar Ibrahim.

Ada juga maklumat menyatakan pihak pembangkang bertungkus lumus sejak seminggu lalu untuk memasuki Blog Papa Gomo dan seterusnya mengambil alih blog ini dan kemudiannya memasukkan satu video SEKS yang kononya adengan SEKS Papa Gomo dengan seorang wanita. (Wanita bukan Jantan)

Adengan Seks Papa Gomo macam katak dan itulah yang Gomo dapat maklumat bahawa video tersebut telah siap Rakam, diedit dan disunting dan hanya tinggal masa sahaja untuk dimuat naik ke dalam Blog Papa Gomo ini setelah mereka berjaya HACK blog Papa ini.

Rakan Gomo yang arif dalam bidang sebegini memaklumkan kepada Papa Gomo adalah besar kemungkinan juga pihak Google akan menamatkan Blog Papa Gomo ini ekoran cubaan yang sudah dibuat sebanyak 5 kali untuk mengodam akaun Blog ini.

Apa sahaja mungkin berlaku kerana Gomo percaya pihak pembangkang waktu ini bertungkus lumus untuk memastikan Blog yang telah mencapai jumlah pembaca 42 Juta ini mesti dilenyapkan mereka walau apa cara sekalipun.

Gomo tidak kisah dengan cubaan Hack daripada pihak pembangkang kerana ramai lagi rakan rakan Blogger boleh meneruskan perjuangan membongkar siapa Anwar Ibrahim dan juga rejim Pakatan Haram ini.

Apa sekalipun malam ini satu lagi KLIP Video Anwar Ibrahim akan Gomo dedahkan agar rakyat mengetahui kebenarannya. Demi Rakyat, Agama, Bangsa dan Negara pendedahan kemesraan hubungan sejenis antara Anwar Ibrahim dan mahasiswa berumur 19 tahun ini perlu didedahkan agar rakyat tidak menjadi mangsa penipuan Pakatan Haram.

Malam ini Video Anwar Ibrahim Episode 2 akan ditayangkan! Standby!

Psssttt... Video Seks Papa Gomo? Gua lupa le yang mana satu? Banyak sangat video Gua ni..hua hua hua

Sumber terus dari: http://www.papagomo.com/2013/03/video-seks-papa-gomo-bakal-didedahkan.html?m=1



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC