Wednesday, March 27, 2013

YANG LAMA DAH DIDELETE, INI YG BARU DI MUAT NAIK. Isu Video Skandal Pemimpin PKR Yang Terlampau! Ada Ke MELANCAP DEPAN LAPTOP!!!

Hambik kau!!!

Jelas terbentang muka Saharuddin Hamid, si mangkuk yang beria-ia hentam kerajaan, konon kerajaan tak adil, konon kerajaan telah memiskinkan orang Melayu tetapi dia jugalah yang beria-ia berpolitik membodek dan mengampu serta merayu untuk mendapatkan kontrak membekalkan makanan dalam majlis Kerajaan Pusat di Sungai Petani tidak lama dahulu.

Mangkuk bernama Saharuddin Hamid ini kalau dengar dia punya sembang dan ceramah, pak aji pun buang ketayap. Kalau dengar dia baca ayat al Quran, orang yang mengaji di al Azhar pun pakat hempas ijazah masing-masing.

Hebat! Hebat sungguh!

Tapi sebenarnya, dialah petualang dan jalan jantan paling hamlau.

Tidak sampai satu jam bersembang di Facebook dengan seorang gadis yang hanya dikenali menerusi gambar, bukan orangnya, Saharuddin Hamid, Ahli Majlis Perbandaran Sungai Petani merangkap Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok, sudah boleh menunjukkan kemaluannya di hadapan kamera untuk 'gadis' tersebut.

Dan tidak cukup dengan kemaluannya, diberikan pula nombor telefon agar memudahkan perhubungan lain, termasuklah MENJILAT NONOK gadis yang dikenalinya menerusi Facebook agar gadis itu SAMPAI DULU.

Apa, dia ingat, kote dia tu boleh menandingi KOTE BENGKOK Anwar Ibrahim? Apa, dia ingat, dia boleh jadi seganas Anwar Ibrahim menerkam jantan lembut dalam bilik hotel? Apa, dia ingat, dia boleh dapat kredit yang bagus macam Nurul Izzah dengan pensyarahnya?

Atau dia akan berceramah kononnya, UMNO telah mengupah seorang pelakon dengan memakai topeng dan membuat solekan agar wajah pelakon tersebut menyerupai wajahnya untuk tujuan fitnah dan konspirasi?

Atau ini tandanya, wujud campurtangan 'ghaib' yang membuktikan bahawa para pemimpin PKR sebenarnya tidak lebih daripada haiwan yang langsung tidak mampu menutup dan melindungi nafsu syahwat yang memuncak?


NAK TENGOK VIDEO MALAUN NI, PI KE: 1cilipadi.blogspot.com

Tq to: flyingkick blogger



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. masa allah.....nasib kau lah bib.... terkantoi!

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC