Sunday, March 24, 2013

RAJA GOYANG MAKIN KUAT BER'GOYANG. MARILAH BERGOYANG. Ish Ish Ish, Abg Non Oooo Abg Non.

Panas!!! Ada lagi aksi 'Goyang Bang Non' yang didedahkan!!! Itu la kisah hangat yang orang dok cerita sekarang ni. Kedai kopi pun dok cerita benda yang sama.

Mungkin sebab Si Ketua Penipu tu masih tak sedar diri lagi kot. Dah kantoi 'bergoyang' dengan Chinadoll dan 'lelaki' pun masih jugak nak buat hal ke?

Bila masa dia nak bertaubat ni? Apa pasal dia degil sangat tak nak dengar cakap Si Karpa Whilchar tu? Nak jugak menyusahkan orang lain ni kenapa?

Buat pening kepala orang je tengok gelagat Si Ketua Penipu tu. Jangan kata rakyat biasa. Yang jadi penyokong tegar pun sama pening tengok telingkah dia yang entah apa - apa tu.

Dia ingat, ahli - ahli serta penyokong tegar dia suka sangat tengok dia 'bergoyang' tak tentu arah tu gamaknya. Dia dapat 'sedap' yang dibawah ni sakit nak menjawab. 

Tu pasal la makin hari, semakin ramai yang tinggalkan dia. Diorang bukan setakat kurang keyakinan terhadap kepimpinan Si Ketua Penipu tu sangat. Yang sebenarnya diorang bosan. Asyik dia je dapat sedap. Yang dibawah ni nak jugak!!! Hahaha...
RAWANG: Seramai 291 anggota Parti Keadilan Rakyat (PKR)kawasan Hulu Selangor hari ini bertindak menyertai Barisan Nasional (BN) selepas kecewa dan hilang keyakinan terhadap kepimpinan parti itu.


Mereka meluah kekesalan apabila termakan pelbagai janji manis PKR sehingga sanggup memilih parti itu dalam pilihan raya umum ke-12 pada 2008.

Bekas Ketua Cawangan PKR Kampung Asa, Hulu Bernam, M.Peter, 40, berkata beliau kecewa dengan kepimpinan PKR yang didakwa langsung tidak turun menjenguk penduduk di kawasan itu dan permintaan mereka yang memerlukan bantuan juga tidak diendah.

"Saya kerja dengan PKR, saya lihat sangat susah orang sakit, minta bantuan pemimpin PKR pun tidak dapat, mereka tidak peduli langsung.

"Tidak seperti pemimpin BN yang selalu datang tengok penduduk dan beri bantuan yang diperlukan," katanya kepada pemberita. 

Seorang lagi bekas anggota PKR, M.Devi, 35, dari Estet Changkat Asa berkata beliau benar-benar sedih kerana memberi kepercayaan kepada PKR yang hanya tahu menabur janji tetapi tidak menunaikannya. 

"Saya hidup susah, suami isteri kerja sebagai penoreh getah, anak kecil tetapi mujur BN banyak tolong beri bantuan seperti Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) dan Baucar Buku 1Malaysia (BB1M)," katanya.

seterusnya di: http://semuthitam80.blogspot.com/2013/03/makin-kuat-pulak-bang-non-bergoyang.html?m=1



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC