Sunday, March 31, 2013

HOT - VIDEO Anwar di 'BOO" penyokong Pakatan di Balok Makmur!! Hahaha, Padan Muka..

Berita ini pasti tak akan keluar di Haprak Daily pasal Anwar Ibrahim di " Boo" penyokong PAS di Balok Makmur . Sebabnya calon yang pilihan Anwar iaitu Datuk Fauzi Abd Rahman diletakkan bertanding di parlimen itu bagi menggantikan Azan Ismail .

Sudah tentunya teriakan Boo & sorakan ejekan ini membuktikan Datuk Fauzi bukan calon pilihan penyokong Pakatan di parlimen itu . GPB dimaklumkan kini dalam pemilihan calon PKR terdapat 2 team iaitu pilihan Anwar & satu lagi pilihan Wan Azizah .  Azan Ismail ternyata bukan calon  pilihan Anwar kali ini.

Adakah BN mampu menawan  semula Indera Mahkota ekoran pepecahan & ketidapuasan hati calon baru yang dipertaruhkan PKR ??


Pengumuman nama Pengerusi Parti Keadilan Rakyat (PKR) negeri, Datuk Fauzi Abdul Rahman sebagai calon parti itu bagi kerusi Parlimen Indera Mahkota pada Pilihan Raya Umum Ke-13 malam tadi, disambut dengan sorakan ejekan oleh segelintir penyokong pembangkang sendiri.


Tindakan 'boo' itu dilakukan sebaik Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan nama Fauzi sebagai calon menggantikan penyandang, Azan Ismail pada majlis ceramah Pas di Balok Makmur di sini malam tadi. - UTUSAN ONLINE

Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC