Saturday, March 23, 2013

[VIDEO] - RAHSIA BESAR ISTERI KETIGA FIRDAUS JAAFAR, AHLI PARLIMEN JERAI DI BONGKAR!!!

Kata Firdaus Jaafar, dia tidak mahu memberikan sebarang komen berhubung kejadian Phahrolrazi Zawawi dikurung, kerana tidak mahu mengeruhkan lagi keadaan. Kata Firdaus yang juga merupakan Ketua Pemuda PAS Jerai, dia terpaksa menutup mulut bagi mengelakkan sebarang kesusahan, sekalipun pada masa yang sama, Pemuda GERAKAN Kedah telah membuat laporan polis berhubung kes tersebut.

Tentunya ramai yang akan menganggap, Firdaus Jaafar sedang melakukan kebaikan terhadap parti. Tentunya juga ramai yang akan melihat Firdaus Jaafar sebagai pemimpin muda PAS yang enggan terkepit di celah-celah pertembungan 'dua gergasi PAS Kedah'.

Namun, tidak ramai yang sedar, sebenarnya Firdaus Jaafar terlalu gerun rahsia ISTERI KETIGAnya pula yang terdedah sekiranya dia cuba menunjukkan sokongan kepada mana-mana antara dua gergasi PAS Kedah itu. Baik Kem Azizan Abdul Razak, apatah lagi Kem Phahrolrazi Zawawi, semuanya mengetahui tentang ISTERI KETIGA Firdaus Jaafar.

Apa RAHSIA BESAR ISTERI KETIGA FIRDAUS JAAFAR yang diketahui oleh kedua-dua kem sehingga Firdaus Jaafar tiba-tiba sahaja bertukar menjadi JANTAN TIDAK BERTELUR?....

TERUSKAN BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC