Friday, March 29, 2013

VIDEO KELUAR AIR DEPAN LAPTOP - Weiii MB ZIZAN, tengok-tengok la sama mamat ni, takkan syok plak layan video ni. Puiii..

Bodo punya orang.. melancap depan lap top! nak muntah aku bueeekkkkk!!!!!

Cerita Pemimpin PKR melancap depan laptop! masuk hari ni dah tiga hari tersebar di ruang internet.. tapi aku malas nak layan sebab jijis sangat la... tu aku biarkan basi dulu... sape belum tangok lagi klik kat sini... (kalau ada selera nak tengok la)

KULIM - Badan Bertindak Anti Penyelewengan Negeri Kedah hari ini mendesak kerajaan Kedah menyiasat dakwaan bahawa seorang anggota majlis tempatan di negeri itu terbabit dalam perlakuan lucah.

Pengerusinya Khairul Anuar Ramli berkata, rakaman perlakuan lucah itu dipapar menerusi blog 1cilipadi.blogspot.com awal hari ini.

Klip video berdurasi satu minit 36 saat itu memaparkan seorang lelaki yang dipercayai anggota majlis tempatan membuka seluar dan menunjukkan kemaluannya, katanya pada sidang media di sini hari ini.

Katanya, klip video itu dipercayai dirakam melalui satu perbualan antara pemimpin terbabit dengan seorang wanita menerusi aplikasi laman sosial Facebook.

Khairul Anuar yang juga bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan Kedah berkata, lelaki berkenaan turut memegang jawatan dalam parti pakatan pembangkang di
Kedah.

"Isu ini melibatkan moral. Sebelum ini, kita mendengar dakwaan perlakuan seks pemimpin pembangkang pusat. Sekarang pula melibatkan pemimpin peringkat cabang. Ini menunjukkan seks atau perlakuan lucah menjadi sebahagian daripada budaya pembangkang," katanya. - Bernama


Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC