Thursday, March 21, 2013

HOT - [VIDEO] PERSATUAN PONDAN M'SIA (PPM) KECEWA BANG NON TAK NGAKU GENG DIA. Sedih Awww..

Hehehe... lawak jugak bila dengar cerita member SH malam semalam. Sedang kami duduk minum kopi, dia pasang video dibawah untuk kami tengok dan nilai bersama.

Asalnya tajuk wawancara tu ialah mengenai Projek IC dan juga RCI yang sedang hangat diperkatakan di Sabah pada ketika ini. Namun, soalan wartawan tu agak mengejutkan.

Wartawan yang bernama Noelle Lim dengan secara tak sengaja tertanya mengenai pendirian seksualiti Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan.

Nah! Kalau orang biasa, dah tentu - tentu diorang takkan bagi jawapan yang berbelit - belit. Dah tentu kita sendiri akan jawab soalan tu secara 'direct'. "Yes or No". Itu sahaja.

Tapi, disebabkan soalan tu ditanya secara tiba - tiba telah membuatkan Si ketua Penipu tu tergamam dan terus mengarut benda yang bukan - bukan.




Komen seorang member SH yang duduk minum kopi semalam; "Soalan yang minah tu tanya tak de kaitan lansung. Apa pulak RCI lepas ke Gay?"

Kemudian, seorang lagi sahabat mencelah dan berkata; "Alah! Kalau dia tanya aku soalan cepumas tu, apa salahnya dia jawab 'No! I am not Gay'. Habis cerita."

Dan komen dari sahabat SH yang sorang lagi ni yang membuatkan kami semua ketawa termasuk sahabat yang nak membela Si Ketua Penipu tu sendiri. Jawapan dia mudah:

"Mungkin Anuwar tu takut jawapan dia bagi bakal menguriskan hati orang yang selama ni syok pada dia kot. Bukan kita tak tau. Pondan kat Chow Kit tu bersepah minat kat dia." - Hahahaha!!!! -

Copy paste dari: semuthitam blogspot.



Perjuanganku Lebih Mudah Kerana Mengusir Penjajah, Tetapi Perjuanganmu Lebih Sulit Kerana Melawan Bangsamu Sendiri

1 comments:

  1. pondan lama serta yg dah bertaubat mereka tidak lagi menyokong sibangsat ni lagi.cuma gay sahaja yg masih menyokong kerana mereka ini pintu hatinya belum terbuka untuk bertaubat kepada allah.

    ReplyDelete

SEKALUNG TAHNIAH SAHABAT YANG BERJUANG BERSAMA TC